Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Jag ska färga mitt hår, grå utväxt är inte sexigt...

• Mysmamma70

TimRasmus - har de funnit någon orsak till dina sena missfall, förstår verkligen din oro!

• Mysmamma70

Kul att vi är fler här som väntar femte barnet

Så bra att de har koll på dig! Jag har haft begynnande havandeskapsförgiftning med mina två små så jag har blivit igångsatt med båda.

• Mysmamma70

Jag fryser och är varm omvartannat, går och tar av och på fleecejackan både hemma och på jobbet

Min mage är rejält svullen, ser ut som jag är i vecka 18-20

• Mysmamma70

Jag har klarat mig bra från illamående hittills, känner bara väldigt lite ibland.

• Mysmamma70
    AnnA1985 skrev 2011-11-04 13:50:38 följande:
    Hej. Jag hoppar gärna in här, plussade igår nämligen =)
    Har redan lagt till mig själv i listan :p 

Grattis och välkommen
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Jinxy - fortsätter hålla tummarna!

Jag testade minus på BIM-3 och svagt plus på BIM, det tog 5 min innan plusset kom. Jag tror på dig nu!

• Mysmamma70

Man kan göra ett VUL på privat klinik om man är orolig.

• Mysmamma70

P Moudi - glöm inte att alls kvinnor har olika smärttröskel, du kan inte jämföra dina egna förlossningar med andra

Visst hjälper det att vara förberedd och träna avspänning och andning, men varje kvinna är unik och upplever förlossningarna olika.

Jag tycker att det är viktigt att framhålla att en kvinna som har väldigt ont inte har gjort något fel eller är sämre än en kvinna som har lätt för att föda.

Det är inte duktigare att ha fött utan smärtlindring, utan alla kvinnor som föder barn - oavsett hur det går till - är hjältinnor!

Om förlossningen blir väldigt lång, vilket kvinnan inte alltid kan påverka, gör tröttheten att det är svårare att slappna av.

Svar på tråden Juli bebis 2012