Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Ella - jag mår ganska ok, min man jobbar så jag kan inte gråta ut i hans famn utan måste ta hand om mina småttingar.

Men när de har lagt sig ska jag äta en stor chokladkaka och gråta ut...

Hur mår du?

• Mysmamma70

Tack för era kramar, de värmer!

• Mysmamma70

Jag känner inte heller så mycket och lite hopp har jag kvar, men jag känner ett starkt behov av att släppa ut tårarna som bränt under ögonlocken hela dagen.

Så typiskt att min man jobbar också, vi se inte förrän imorgon kväll när jag slutat jobba, förutom när jag lämnar barnen till honom på jobbparkeringen imorgon bitti... hade önskat mig hans varma famn ikväll!

• Mysmamma70
    Tifan skrev 2011-11-07 20:39:01 följande:
    Nu är det konstaterat att det är ett MF så nu lämnar jag er! Hoppas att det går bra för er andra!
    kram och lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Grattis till era plus, jag följer tråden lite på distans och inväntar mitt VUL den 17:e...

Blödningen har minskat och jag har inte ont, men vågar inte hoppas. 

• Mysmamma70
    Gurkburk skrev 2011-11-08 14:21:36 följande:
    Jag är konstant kissnödig, någon som känner igen sig? Kanske är det jag som desperat försöker leta symptom på graviditet ...
    Jag springer också på toa ofta, men å andra sidan dricker jag mycket vatten också Tungan ute
  • Mysmamma70

Vitsippa, det är så olika. Jag brukar gå upp ca 3 kg de första 12 veckorna och det beror nog mest på att jag har en ökad aptit den tiden, som minskar sen. Inget att oroa sig för, jag har totalt gått upp 10, 12, 14 och 17 kg och med de två sista har det varit extra vätskekilon de sista månaderna.

• Mysmamma70

Molly, jag vill inte ta ditt hopp ifrån dig, men man kan plussa i många veckor efter ett MF, minst 2 veckor skulle jag vänta med att testa igen sa BM på KK. Men jag håller tummarna för dig!

• Mysmamma70

Och alla andra som blöder naturligtvis, kram till alla som vill ha!

• Mysmamma70

Nej så tråkigt Bevingad, håller tummarna! Jag är på KK igen och ska försöka få en us... Håll tummarna, skitjobbigt med ovissheten.

• Mysmamma70

Jag fick en ganska liten blödning med klumpar inga smärtor. Började i söndags, v 5+1. Åkte till KK akut på måndagen och blev hemskickad utan undersökning.

Ringde idag och överdrev mina besvär, fick komma in och träffade en mycket mer sympatisk BM.

Det visade sig vara ett tidigt MF.

Nu har vi haft många MF i denna tråd så kvoten borde vara fylld. Lämnar er och önskar er lycka till med era julibebisar

• Mysmamma70

Hur snart efter ett MF kan man ha oskyddat sex igen, glömde att fråga...

• Mysmamma70

Tackar för alla kramar, de värmer {#emotions_dlg.flower}

Njut nu av era graviditeter, jag har ju förmånen att ha fyra friska underbara barn att njuta av Baby 

• Mysmamma70
    ZoZoZ skrev 2011-11-09 20:05:16 följande:
    Hmm, vart tog kramen vägen...!?

jag kände den Hjärta
Svar på tråden Juli bebis 2012