Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Lycka till nästa gång bebisvagga!

Nu har jag gått med i FB-gruppen också

• Mysmamma70

Jädrans foglossning som har kommit redan, går som en anka, bara hoppas att det ger med sig snabbt! Har ju inte haft några större problem med det de senaste två graviditeterna...

• Mysmamma70

Min man och jag väntar vårt tredje (jag har ju varit gift tidigare och har 2 tonåringar), vi har varit tillsammans i knappt 3,5 år

• Mysmamma70

Välkommen Smulan!

Bevingad - var glad att det är ettan så du kan vila

• Mysmamma70

Så tråkigt Tifan, hoppas på det bästa!

• Mysmamma70
    Blåklockan79 skrev 2011-11-06 20:08:16 följande:
    Hej här vill jag också vara med

Har äntligen fått ett efterlängtat +. Har BF 1/7 Då blir det min dotter storasyster som nästan 4 åring, jag hade velat ha 1½år mellan mina barn om min kropp velat som jag(vi) ville. Vi har varit tillsamman i 11 år. Bott ihop sedan 2004 och varit förlovade sen 2005 och gifta i snart 5 månader  Bor i sthlm.  
    Välkommen
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Det är bra att börja shoppa i god tid för då har man större möjlighet att fynda och handla på rea.

Eftersom vi har pojke 2 år och flicka 10 mån har vi ju redan allt som behövs, utom möjligen en trillingvagn... det får vi fundera på  

• Mysmamma70
    smulan12 skrev 2011-11-06 21:10:59 följande:
    Jag är sååå sugen på att titta på och eventuellt köpa lite bebiskläder. Men vet inte om jag vågar. Är så rädd att det ska hända något. Tycker ni det är för tidigt? Går in i v.6 idag. Glad
    Sorgen om något händer blir lika stor om man har handlat eller inte.

En del vill inte handla innan av vidskepelse, men jag är inte vidskeplig. Fyra veckor innan 2-åringen föddes stod spjälsängen bäddad, vagnen redo och alla kläder tvättade och fint inlagda i skåpet
Svar på tråden Juli bebis 2012