Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Älskadelillaliv skrev 2011-11-06 21:32:43 följande:
    Jag är också livrädd för att få MF går inte ens än en min utan att jag tänker på det. Den lilla grodan vill jag ha kvar frisk och kry.

Ska ni kolla kön? Vi kommer nog göra det vill kunna köpa mera rosa eller blått.
    Vi har kollat på våra två små och kommer att göra det igen, det är mysigt att veta om det är pojke eller flicka i magen och förbereda med namn och kläder
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    Blåklockan79 skrev 2011-11-06 21:48:43 följande:
    Kommer garanterat att kolla könet om det går att se på RUL, dock tror jag inte att vi kommer gå på ett KUL för att se könet om det inte går att se på RUL... Men det skulle vara kul att veta vad det blir även denna gång. Vill helst ha en pojke nu då jag vill ha en av varje, och bara vill ha två barn, fast även en tjej är välkommen
    Vi gör tre UL, först på KUB i v 12, sen RUL i v 19 och så TUL i v 32, och på det sista UL går det garanterat att se, men vid de tidigare graviditerna har det gått att se redan i v 12
  • Mysmamma70
    smulan12 skrev 2011-11-06 21:52:44 följande:
    Så sant så sant. Skulle det hända kan jag inget göra. Bestämmer mig nu för att vara glad och lycklig för varje dag jag får uppleva med min lilla "smula" där inne och ska försöka att inte oroa mig. Tack cissi! Glad
    Det låter bra, njut av din graviditet! {#emotions_dlg.flower}
  • Mysmamma70
    smulan12 skrev 2011-11-06 22:04:19 följande:
    Känner mig redan mer motiverad och positiv till detta. Tack. I morgon blir det nog en liten tripp till babyavdelningen. Glad
    Passa på, för det är nog en hel del rea just nu
  • Mysmamma70
    smulan12 skrev 2011-11-06 22:12:38 följande:
    Haha ja jag får göra det. Glad Åh vad roligt det ska bli.Glad
    Synd om mig som inte får shoppa
  • Mysmamma70

Jag blöder fortfarande, det är som en sparsam mens, har aldrig haft blödningar tidigare under graviditet så vi får se hur det slutar. Jag har inga smärtor.

• Mysmamma70

Tack för er omtanke, nu på utvecklingssamtal sen till jobbet!

Ha en fin dag alla mammor, kram

• Mysmamma70

Vad gör jag nu, ska jag ringa gyn? Det är väl för tidigt att se något i 5+2...

• Mysmamma70

Håller tummarna för dig Ella!

Svar på tråden Juli bebis 2012