Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Jag saknar fredagsvinet

• Mysmamma70

P Moudi - jag tycker att du ska utbilda dig till BM

• Mysmamma70

Jag tror inte heller att folk i vår omgivning kommer att överösa oss med hjärtliga gratulationer när vi berättar att vi väntar femman... Men huvudsaken är att vi är lyckliga

• Mysmamma70

Jag får samma beräkning på FL och babybump. Jag tycker att Babycenters app är bra

• Mysmamma70

Ni som är oroliga för missfall - äter ni Folsyra? Det påstås ju minska missfallsrisken.

• Mysmamma70

Folsyra påstås även minska missfallsrisken så det rekommenderas att man ska äta det några månader in i graviditeten

När jag väntade lillan tecknade jag alla gratis gravidförsäkringar som finns och en som jag betalade för i Länsförsäkringar, det ska jag göra nu också

• Mysmamma70

Ella Jade - det är ju inte fel att få ersättning från flera försäkringar om något händer...

Jag mår inte heller illa, brukar inte vara särskilt illamående under mina graviditeter heller

• Mysmamma70

Min man jobbar idag och imorgon måste vi få in våra 10 kbm ved som kom i fredags under tak så helgen är räddad, ingen tid för nöjen

• Mysmamma70

Många har inga symptom före v 6, men det är ju också möjligt att vara gravid utan att märka något alls

Jag är bara trött och har en rejält svullen mage. Igår kväll kände jag av foglossning i korsryggen, men det gick över under natten

Jag går in i v 6 idag, 5+0.

• Mysmamma70

Stor kram till dig Ari och lycka till nästa månad!

Svar på tråden Juli bebis 2012