Juli bebis 2012
Jag saknar fredagsvinet
Jag saknar fredagsvinet
P Moudi - jag tycker att du ska utbilda dig till BM
Jag tror inte heller att folk i vår omgivning kommer att överösa oss med hjärtliga gratulationer när vi berättar att vi väntar femman... Men huvudsaken är att vi är lyckliga
Jag får samma beräkning på FL och babybump. Jag tycker att Babycenters app är bra
Ni som är oroliga för missfall - äter ni Folsyra? Det påstås ju minska missfallsrisken.
Folsyra påstås även minska missfallsrisken så det rekommenderas att man ska äta det några månader in i graviditeten
När jag väntade lillan tecknade jag alla gratis gravidförsäkringar som finns och en som jag betalade för i Länsförsäkringar, det ska jag göra nu också
Ella Jade - det är ju inte fel att få ersättning från flera försäkringar om något händer...
Jag mår inte heller illa, brukar inte vara särskilt illamående under mina graviditeter heller
Min man jobbar idag och imorgon måste vi få in våra 10 kbm ved som kom i fredags under tak så helgen är räddad, ingen tid för nöjen
Många har inga symptom före v 6, men det är ju också möjligt att vara gravid utan att märka något alls
Jag är bara trött och har en rejält svullen mage. Igår kväll kände jag av foglossning i korsryggen, men det gick över under natten
Jag går in i v 6 idag, 5+0.
Stor kram till dig Ari och lycka till nästa månad!