Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Juli bebis 2012

Det är inte lika kul att berätta om graviditet nr fem heller, särskilt inte när man är i min ålder... det är så mycket tyckande kring det...

Hade tänkt vänta länge den här gången, men min man ska ha sin 40-årsfest om tre veckor och då kommer ju alla att upptäcka att jag inte dricker vin och jag kan ju inte heller skylla på att jag kör

• Mysmamma70

Sccch, jag plussade igår

Håller tummarna för dig

• Mysmamma70

Jag skulle nog kunna smyga med alkoholen på 40-årsfesten eftersom jag kan trixa i köket då jag är hemma och inte kan dricka mer än nåt vinglas till maten ändå eftersom jag har två småbarn att ta hand om också

Men min man vill såklart skryta om sin potens, hahaha, han vill ju gärna skrika ut det på Facebook så fort han bara kan, tror jag var i v 6 eller nåt första gången!

Tre barn på 2,5 år...

• Mysmamma70

Vädursflicka - en del BM kan erbjuda kvällstider.

Måste du berätta varför du tar ledigt, du har ingen skyldighet att säga nåt förrän två månader innan du ska ha föräldraledigt

De flesta drar nog en vit lögn, men jag har alltid berättat väldigt tidigt för min chef för att han ska slippa höra det från någon annan.

• Mysmamma70

Nu har jag mailat till min BM och bett henne ringa mig, det är så svårt att passa telefontiden när man jobbar Tungan ute

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    April barn skrev 2011-10-30 21:18:26 följande:
    Åh ja jag får ta ett test imorgon, men tänk om det visar neg igen då vet jag inte vad jag gör Förvånad var ju tre veckor sedan äl nu :/ Åhh hoppas hoppas Solig
    Håller mina tummar hårt! Hjärta
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Vi fick en box från Barnens Hus igår på Barnmässan, så nu ligger de första små blöjorna och väntar

• Mysmamma70

Jag slutade med kaffe i slutet av graviditeten 2009 då det började smaka illa, och jag har inte börjat om sen dess

• Mysmamma70

Bevingad - mässan var bra, men lite liten tyvärr...

Svar på tråden Juli bebis 2012