Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Vår lille tar napp ibland bara, och i regel spottar han ut den när han somnat.

• smulan12

Noah somnade för natten vid 10 och vaknade för 10 min sen. Skönt att hinna sova lite. :)

• smulan12

Alla har nog väldigt mycket nu tror jag. Antingen med sina bebisar eller att det är jobbigt i slutet av graviditeterna. Stor kram till alla som har det jobbigt!

• smulan12

Mina fötter försvann med en gång nästan. Men dom var inte så jätte farligt svullna. Och ang amningen där. Nu har smärtan börjat lägga sej för mitt "dumma" bröst. Det bra bröstet tog bara några dagar. Men jag gav mig fan på att jag skulle amma, trots att det var som tusen nålar, för det blir bättre. Även om man bara vill gråta. Handmjlölkade lite också en kväll bör jag hade riktigt ont och det hjälpte.

• smulan12

Grattis till fler bebisar och gud så skönt att förlossningarna slutar bra trots motgångar

Men dehär ilningarna, jag har ilningar nu efter förlossningen i blygbenet typ? Känns som det ska gå av på mitten ibland och det typ låser sig så jag har ingen kraft att röra mig ordentligt och gör riktigt ont mellanåt. Någon mer som känner igen detta??

• smulan12

Vi ringde först. Men vi visste inte riktigt hur vi skulle göra eftersom jag läckte till en början och det tog några timmar innan värkarna kom igång.

• smulan12

Grahnkotten. Jag piggnade till dagen innan Noah kom. Sov inte ens middag den dagen. :p

• smulan12

Hehe ja det kanske funkar Grahnkotten. Jag gick och hoppades att han skulle komma den veckan han kom, men trodde verkligen inte att han skulle göra det. :p

• smulan12

Vad skönt för dej anjiali. Se till att göra sånt som får dej att må bra och gör dej glad så ska du se att det släpper lite. Kram

Svar på tråden Juli bebis 2012