Juli bebis 2012
Millifjor, jag hade napp på ena bröstet till Noah första dagarna. Lyckades få han att äta utan sen. Lurade han en natt och hade den på en stund och sn tog jag av den. Funkade jättebra.
Millifjor, jag hade napp på ena bröstet till Noah första dagarna. Lyckades få han att äta utan sen. Lurade han en natt och hade den på en stund och sn tog jag av den. Funkade jättebra.
Köpte också semperdroppar igår. Hoppas magarna rättar till sig här.
Och grattis till bebisar. :)
Ligger här och myser med Noah nu som bestämt sig för att vara lite vaken. Bästa som finns. :)
Frusandra vad är det som krabbat fortf? tycker inte jag är helt ok heller än med det. Men orkar inte krabba ner med det.
Frusandra: aha. Usch vad jobbigt. Jag har inte direkt ont, men känns som det är nåt i urinröret när ja kissar. Känns lite lustigt. :/
Idag blev vår lille Noah 1månad. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Älskade lilla barn.
Noah log mot mig igår för första gången. :) lyckades få ett litet smile på bild. Kika i bloggen. Majsandra.wordpress.com
Haha gott med en riktig fis. Det har nog inte Noah gjort tror jag. Däremot när han han sovit så har han lett. :) men nu ler han både nu och då. Speciellt mot mormor, av någon anledning.?:p Jon ser nog rolig ut. :)
Ja Jesus va de växer. Noah väger runt 5kg nu och håller också på att växa ur 56. Vissa bodysar är för korta redan. Mammas lille bebis. Vart har tiden tagit vägen.
Såg en nyfödd bebis på tv igår, då såg man verkligen att han utvecklats och ändrat sig en hel del.
Är orolig att min mjölk håller på att ta slut. :( brösten är inte alls så spända som för bara några dagar sen. Dom har blivit spända hela tiden sen han kom när det gått ett par timmar sen matning. Men nu är dom mjuka. Kollar när han ätit klart och då trycker jag fram lite utan problem. Kanske inte behöver oroa mig?
Vad skönt att höra frusandra. Varit lite mkt senaste veckan så blev orolig när de började mjukna.
Majsandra.wordpress.com