Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Går in i v.25 idag. :D Jag hinner inte med riktigt känns det som. Tiden går för fort. :p

Har haft problem med sådana jäkla sura uppstötningar och halsbränna sedan magsjukan. Har ni några bra tips? Har novalucol, men tänkte om det fanns andra allternativ också? Sötmandel funkade inte ett kiss på mig.   

• smulan12

Längesen jag skrev här nu, är inne och läser vad ni skriver då och då. :)

Är i v.28 och har inte haft några krämpor förrens nu. Pang bom så kom det flera på en och samma gång, lite jobbigt. :/ Värst är ryggen. Har ont längs mitten av ryggen, dygnet runt. Natten har inte varit någon hitt alls. Bara legat och vänt och vridit på mig och sovit jätteilla.. Har ni något tips på om man kan lätta det lite? Känns som det spänner i ryggen även när jag ligger på sidan, så vaknar av att jag ligger på rygg då och då och det vill jag inte. Hjälp mig! :p  

• smulan12
    FruSandra skrev 2012-04-17 12:31:02 följande:

Jag tycker mallin om alla djur heter felicia :D

Vilkket lyx med TUL, ajg vill också gå på de.... Undrar varför de är så olika överallt... Där ja går blir man inte ens erbjuden ett TUL :S

Jag sover okcås som en kratta... Vaknar så fort man ska vända sig om och har svårt att komma till  ro på kvällen :S
    Hoppas de går bra idag :D

Hos oss lutar de nog åt att de blir en Vilgot :D Men än hinns de ändrar flera gånger tror ja :D      

Min mamma vill att våran ska heta Wilgot. Är på och tjatar hela tiden. :p Tycker det är jättefint, men hon förstör det lite med sitt tjat.. :/
  • smulan12

Har jätteproblem med papprena till FK. Fattar absolut ingenting. Ringde dom och hon jag pratade med var bra och förklarade hur jag skulle göra, trodde jag skulle reda ut det då. Fick hem pappren som kändes helt lustiga och fattar än en gång ingenting.. .  Är arbteslös så ska inte fylla i de vanliga papprena. Men jag tror jag ska försöka ta mig ner till FK istället och prata med någon på plats för jag blir tokig. Har inte tålamod för sånt krabb och ingen jag frågar som jag känner fattar heller.. Suck.. SÅ, nu har jag fått gnälla av mig lite. :P

• smulan12
    Feah skrev 2012-04-26 18:22:23 följande:
    Igår föddes första barnbarnet i pojkvännens familj! Hans bror fick en liten pojke! Superkul, det betyder att när vår lillkille kommer till världen så har han en två månader äldre killkusin att se upp till. Ser fram emot jular och sommarlov då de kan leka ihop.

Vad roligt! Min bror ska bli pappa två månader efter vi fått. Känner med att det kommer bli kul med alla högtidsdagar. :)
  • smulan12

Har varit hos bm idag. :) Skrutten har lagt sig på rätt håll men har nog inte fixerat sig helt än. sf-mått 29-30 och hjärtat slog mellan 149-151slag/minut. :) Är 60dagar till bf idag, hoppas tiden går fort.:) LÄngtar som tusan..

• smulan12

Var i Ullared igår med sambo och ett kompispar. Helt slut idag! Dagen började kl.06.00 igår och slutade lite efter 22. Var fullt ös på Gk's, blev inte mycket vila men det gick bra, fram till sista 1-2timmarna. Guuud vad ont jag hade i rygg, bäcken, ben och fötter. Kände mig verkligen som en pingvin där jag vaggade fram.. Men med tanke på att vi sprang runt där i lite mer än 7 timmar är det kanske inte så lustigt, är förvånad att kroppen höll så länge som den gjorde. Och GUUD vad jag är nöjd med resan. Hittade en hel del kläder till mig själv, som jag tror och hoppas jag ska kunna ha efter att fis ploppat ut också om jag inte blir jättesmal med en gång. :p Hittade en del till lillman också och är supernöjd!

Tänkte lägga upp lite bilder på vad som inhandlades på bloggen under dagen så kika gärna in. :)

• smulan12

Vi har allt klart i stort sett. Vagnen kommer om 2veckor ung, badbalja ska mormor köpa. Annars är det bara blöjor och den biten kvar och det väntar vi lite till med. :)

Pappa Danne har bäddat fint i skruttens säng nu ikväll. Var tvungen att ta kort på han under tiden, så söt och fint blev det. :)   

• smulan12
    froggyL skrev 2012-06-03 22:20:45 följande:
    Smulan12: kollade in din sida. Såg att du också köpte den underbara lejonfilten och kobäddsetet på gekås :) jag har bäddat vaggan med mitt :) Skötbordet har inte kommit upp än, mest för att det ligger flyttgrejs på den platsen just nu, men det tar inte lång tid att fixa i ordning. Det är väl den där bb-väskan man snart borde slänga ihop å ha i bilen. Får ta och plocka fram min gamla lista på vad jag vill ha med å som inte behövdes sist. Om jag hittar den.
    Ja filfet var ju helt underbar. GUD så go. :) Ja det får nog bli till vagnen här med, trodde inte det var så litet. Men får skylla mig själv när jag inte kollade måtten. Men himla sött. :p

Ja just det ja, BB-väska kasnke man skulle börja fundera över.. Vad har ni tänkt packa i den?  
Svar på tråden Juli bebis 2012