Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Kan nästan lova att förkyldningen släpper i samband med förlossningen. Jag var förkyld i 2 månader!!! Sen släppte det direkt när han kom. Väldigt märkligt.

• smulan12

Frusandra. Jag har med ont sv. Mina stygn mellanåt. Känns som de sticker en. Har också haft några som släppt, för tidigt. :( så just nu ser det inte helt snyggt ut. Hoppas det kan läka vettigt ändå.

• smulan12

Nej jag märker inte jättestor skillnad. Har några tabletter kvar att ta, hoppas det försvinner. Jäkla skit detdär. Men får du nya då eller vad händer frusandra?

• smulan12

Fått tips om att droppa bröstmjölk i näsan vid täppa och snor av bm. Ska tydligen hjälpa, har inte behövt prova än så bet inte om det hjälper.

• smulan12

Tänk om det fanns någon som frivilligt kunde komma och städa åt en. Kan ju inte sluta mig från lille No. Han är ju så gosig. Idag är det fint väder och jag har kommit fram till att skiten är kvar här hemma även om vi går ut. Så det är ingen brådska med att få det gjort idag. :) mata klart Noah nu och sen tar vi med Payaz ut och går. :)

Www.majsandra.wordpress.com

• smulan12

Ligger vaken sen snart en timme tillbaka. Ett stycke liten Noah vill inte alls sova efter att ha ätit, utan ligga och mysa och titta. Känns taskigt att lägga ner han i spjälsängen, så ligger här och pratar, spelar musik för honom och myser, pillar lite med mobilen för att jag inte ska somna ifrån honom. Men nu verkar han va på väg att somna. Älskade lilla barn.
    Att någon så liten kan påverka en så mycket, utan att säga ett enda ord...

• smulan12

Min lille älskling har haft magknip. I get bajs sen igår morse. Men nu, nu retade jag tarmen lite försiktigt och det var som att dra ut en plugg. Fritt blås. :) Har en glad och nöjd bebis igen. :)

Www.majsandra.wordpress.com

• smulan12

Det är en babybjörn enilorac81.tycker den funkar bra. :) köpte den begagnad för en billig peng. Hel och fin och Noah sitter bra i den.

Lillemans knip håller visst i sej. Pappa är och köper messmör som vi ska prova och blanda ut med mjölken. Stackars älsklingen. :/

• smulan12

Det funkade på mig när jag var liten tydligen, värt ett försök i alla fall. Blir det intensitet har vi tid hos BVC i morrn iaf. Känns skönt.

Med en febertermometer i rumpan lite försiktigt.

Svar på tråden Juli bebis 2012