Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Nej jag förstår er som låter bli. Jag hade nog också låtit bli om jag varit utomstående. Är så nära med ens egna graviditet och allt. Men nu är man i det vare sig man vill eller inte.
    Sovit riktigt illa i natt. Somnade sent och sen har Noah vaknat ofta och kl 6 bestämde han sig för att vara vaken. Somnade inte förrens 9 igen. Och nu känns det ju lite sent att lägga sig igen. :/

• smulan12

Ja jag fick se dom. Fick se dom på namngivningen. Fick se kort på dom först och det skar i hjärtat. Så små och fina. Det kan omöjligt finnas något värre än att mista sina barn. Förmodligen kommer hon lägga upp bilder på dom sen. Så ni vet om ni är känsliga.
    Känns som ett under att jag fortfarande kan helamma, först separation och sen dog barnen. Men det går.

• smulan12

Hannavirrpanna: ja det kändes viktigt, och efteråt skönt även om det var sjukt jobbigt då. Ja dom är så otroligt starka tillsammans. Dom var det redan innan allt detta. Dom är verkligen som gjorda för varann. Sällan man träffar några som man känner passar så bra ihop längre. Dom kämpar verkligen både enskilt och ihop. En annan hade nog blivit fullständigt knäpp.

• smulan12

Här har vädret växlat rätt bra senaste tiden. Men för det mesta har Noah body, byxor, strumpor, tjocktröja/luvtröja, mössa och vantar. Ibland har han haft sin stickade overall från newbie. Och så påslakan i vagnen med en go filt över och locket.
    Igår var jag på medley och tränade gruppering för första gången sen Noah kom. Gud vad jobbigt det var. Men kul. :)
    Majsandra.wordpress.com

• smulan12

Hannavirrpanna: att hålla dom var fruktansvärt för dom. Men hade dom inte gjort det hade som ångrat sig sen. Det blev ett avsked och en del av bearbetningen att ta sig vidare. En påminnelse om att dom faktiskt existerat och funnits där fast man inte sett dom innan. Det börjar lätta för dom nu, även om vissa dagar är otroligt jobbiga. Men de har också bättre dagar. De pratar om att försöka på nytt, men inte än. De måste läka lite till. Men det är skönt att höra dom göra det även om det smärtar och kommer vara väldigt oroligt den dag de bestämmer sig. Jag hoppas vid Gud att det inte blir tvillingar igen bara.

• smulan12

Jättesvårt att veta om man klär rätt. Men tror man känner det bäst själv och inte ska lyssna för mycket på andra.

Har skrivit lite om mig och Danne i bloggen idag och satt lösenord på det. Men det är samma som innan.
    Majsandra.wordpress.com

• smulan12

Fru Sandra: bm sa till mig att ta Ipren också. Att det rekomenderas numera när man har mjölkstockning. Och så värme och massage.

• smulan12

Någon som vet en bra app där man kan föra in nattrutinerna? Hur många timmar de sover och hur ofta de äter?

• smulan12

Det är ju helt sjukt. aldrig kan det vara lugnt här. När det väl lagt sig med separation och tvillingarna, då är det nån som springer runt och säger att jag och Danne separerat pga att jag fått förlossningspsykos?? Skrattar och blir förbannad på samma gång.
    Att det finns så små människor som får för sig att gå o hitta på sånt??

Majsandra.wordpress.com

Svar på tråden Juli bebis 2012