Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Tolle83 skrev 2011-11-10 20:33:53 följande:
    Smulan12 de har gått bra. Hon är frisk nu och klar med strålning :)
    Vad skönt.Glad
    Kika gärna i min blogg :)
  • smulan12
    bevingad skrev 2011-11-11 12:03:00 följande:
    Fy vad jobbigt!!
    Det är ju klart bättre att veta.. att gå och undra och försöka att inte hoppas för mycket är ju skit.
    Vi har varit på hälsosamtal idag, ska på inskrivning 16/12...
    På söndag går vi in i vecka 7
    Jag går också in i v.7 på sön.Glad Men vi skrivs in den 5.
  • smulan12

grattis till er nya som hittat hit. Glad

Usch vad tråkigt Ella.. Hoppas på det bästa. JÄTTEKRAM {#emotions_dlg.flower}

• smulan12
    Tolle83 skrev 2011-11-12 20:07:50 följande:
    En sak till jag undrar över..
    Är de normalt med massa flytningar?
    Det är nog lite olika. Själv hade jag mer precis i början men nu har det minskat igen.
  • smulan12
    Tolle83 skrev 2011-11-12 20:26:15 följande:
    I början? Hur tidigt va du då?
    Jag är i v 6 (5+4) och varje gång ja känt nåt blir ja livrädd att få nån blödning :S
    Jag hade ganska mycket flytningar i samband med det positiva testet vi tog förra torsdagen. var då i v5  Hade något tjockare och lite gulaktiga flytnigar.Men det går nog lite upp och ner.
  • smulan12

Jag mår inte illa och har inte gjort det på dessa 7v som jag varit gravid hittills.. det är olika för alla. Min mamma var inte heller så illamående och under hennes tre graviditeter spydde hon bara EN gång och detta innan hon testat sig. Men jag bara går och väntar. Är glad för varje dag jag slipper må illa och spy.Glad

• smulan12

Längesedan jag skrev något nu.
    Här har det inte varit några blödningar än. Kram till er som inte haft samma tur.
    Dock går jag snart under marken för jag är så fruktansvärt trött hela tiden... Är helt slut och har inte lust med någonting. Försöker tvinga mig till att göra saker bara för att jag behöver det, men orken tryter.. Vissa dagar känner jag mig deprimerad och väldigt hängig. Så här har jag haft det sedan några dagar innan jag tog gravtestet och det är nu 6veckor sedan och jag är nu i v.11.

Finns det något man kan göra för att bli piggare???

• smulan12
    Jag har galet lustiga drömmar då och då. Inte logiska för fem öre. Förra veckan drömde jag att vi kommit hem med bebis och att det var en pojk. Men jag visste inte hur jag skulle ta hand om honom och glömde honom överallt i lägenheten, på handfatet och i bokhyllan.. Sinnessjukt.:p
  • smulan12
    rabarberli skrev 2012-01-04 12:33:56 följande:
    Nån som har köpt mammabyxor än? Mina vanliga jeans börjar bli trånga... Är i v 15 nu.
    Jag köpte mina i v.12. Det bästa jag gjort på väldigt länge.:)
  • smulan12
    SommarDahlia skrev 2012-01-04 19:47:03 följande:
    Känner igen de där drömmarna!
    Drömde för nån vecka sen att jag födde barnet på en såndär blå platsad gymnastikmadrass. Det var en liten flicka och vi hade inte hunnit fixa nånting. Efter två dygn kom jag på att hon inte fått mat en enda gång. Sen skulle vi åka till mina föräldrar och eftersom babyskyddet är hos dom (vi har dåligt med plats) så åkte vi utan bebisen, den låg i spjälsängen hemma. Efter många timmar kom vi på att vi kanske skulle åka hem eftersom bebisen var kvar där och kanske grät.... Sååå grymt sjukt!!
    Lite senare samma natt drömde jag istället att barnet var en pojke. Han var mörkhyad med krylligt hår och jättesöt, lite märkligt dock eftersom både sambon och jag blonda blekfisar :)
    Vi var på ett hotell som samtidigt var typ rockfestival, alltså ingen plats för ett barn. Även mina svärföräldrar var på hotellet och dom tyckte att dom skulle passa honom över natten trots att han bara va några dagar gammal och ammade på natten... Vad man kan röra ihop saker! :)
    Hahahaha.. Riktigt kul o läsa. Skönt o höra att jag inte är själv om o missköta bebisen i drömmarna.:p Jag har också drömt att min bebis varit mörk. Jag var på besök hos bm i v.14 i drömmen och hon skulle göra en undersökning. Detta slutade med att hon drog ut ungen utan att säg något och sedan gav mig den. En liten söt flicka som var som choklad i hyn.:p Jag fattade inte varför hon skulle plocka ut bebisen nu, den överlever ju inte? Men jodå, det gjorde den. Och på bara några minuter i drömmen var hon lika stor och frisk som en fullgången bebis.. Så sjukt.:p Så där stt jag med min lilla chokladprinsessa fast vi är bleka både jag och min sambo,:p
Svar på tråden Juli bebis 2012