Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

JennyL88 skrev 2012-01-03 15:54:14 följande:
    Jag trodde att alla kvinnor i alla landsting fick erbjudande om KUB..
    Jag är 23år och ska göra KUB snart.
    Gör det inte för att jag undrar om sjukdomarna utan för att jag vill göra UL
    i tidigt stadium.

Varför skulle du inte vilja höra hjärtljuden från den lill*n, jbson???!
    Jag längtar efter detHjärta
    Oj, jag kanske skrev lite luddigt!
    Jooo... jag ville verkligen lyssna, men hon frågade inte! och jag menade att jag var dum som inte sa till henne att jag ville lyssna! för det ville jag verkligen! Glad
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Trolla75
    Belliis skrev 2012-01-03 16:42:57 följande:
    Erbjudande om KUB fick jag allt men får betala 1600 kr för det här på
    Mvc i göteborg... Kände att risken ändå e så låg då jag bara är 25 att det inte va värt det..
    Har inte hört att det skulle kosta mig något, (nu har ju jag åldern inne) Flört men ändå!

Är det Barnmorskegruppen som vill ha betalt?

Med barn nr 2. var jag så nyfiken och ville veta kön, men vägrades det här i Trollhättan.
    Men Barnmorskegruppen i Göteborg var villiga att göra ett könsUL för 800kr, så dit for jag!
    ♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Trolla75

mommytobe again - gud va skönt!!!

Va rädd om dig nu!

• Trolla75

JennyL88- Hade också sjukt mycket halsbränna när jag väntade mina töser...
    Är du sugen på surt eller sött?

• Trolla75
    JennyL88 skrev 2012-01-04 17:22:47 följande:
    jbson.. Då stämmer myten på dig iaf,Flört
    Jag älskar "jätte salta" hård godis lakrits och citrondricka.
    (Men dessa gör ju inte att halsbrännan blir bättre, haha)
    Läste i en tidning i början på veckan att om man just suktar efter surt, sura godisar, citron mm så är det troligtvis en tjej.

och är man mer sugen på sött så skulle det vara en pojke...

Själv va jag tokig i att äta citroner med bägge mina, men nu är jag sugen på bägge och det är ju lite oroväckande ;) haha... det kanske är 2!? Drömmer

Men vart ska vi stoppa in det salta? det är väl ändå lite åt det sura hållet eller? Flört
  • Trolla75
    Feah skrev 2012-01-05 11:08:17 följande:
    Jodå, beställde ett par på Internet. Jättesköna! Köpte två par nya stretchjeans för bara ett par veckor sedan, men de är redan obekväma i linningen, så jag kör gummisnoddstricket.
    Åh du kanske kan tipsa om någon bra sajt?
    Lenita2012 skrev 2012-01-05 13:59:15 följande:
    Ja jag håller med er,,,,, knasiga drömmar pågår även för mig nu i början på vecka 15. Men det jobbigaste tycker jag är kissandet.. springe hela tiden på toa  känns det som. Fler gånger varje natt. Men gissar att det är så det ska vara. Eller?

Är det fler än jag som mår illa än? Själv spyr jag varje dag och mår piss på kvällarna. Känner mig inte så social precis.   
    Skulle lika väl kunna bosätta mig på toa nattetid... 3-4 gånger/natt, hinner knappt lägga mig förän jag känner att det rinner på i gen... Kroppen verkar gå på högvarv just när jag ligger ner!
    Vågar inte dricka något efter kl 17.00 och så vill jag inte ha det!
    Hallonmusen83 skrev 2012-01-05 16:29:45 följande:
    Berättat för alla ännu?
    För några utvalda vänner, men inget till föräldrar & svärföräldrar... äldsta dotter vet men inte lillasyster, men hon frågar lite då o då om jag har en bebis i magen? Hon tycker att jag blivit tjock! (jag har vart det sedan hon föddes!)
    Sladdis skrev 2012-01-05 17:21:22 följande:
    Jag mår också fortfarande illa. Är i v. 14. Äter mina lergigan comp så jag spyr inte men jag mår ju lika illa för det. På kvällarna mår jag tjyvtjockt och är sjukt trött. Springer på toa 2-3 ggr varje natt. Störigt!!! Längtar tills allt detta är över. 
    Jag mår också fortfarande jätteilla, men peppar peppar så har jag aldrig spytt! Men jag går runt och mår så där tjyv tjockt mest hela tiden! Kräks
    Jag går väl in i v. 13 när som helst och trodde väl att det skulle upphöra nu, men kanske har otur att få dras med det ett tag till då?
  • Trolla75

@ akiram -jag har alltid sagt att jag inte är någon pojkmamma och sista grav var jag ju så nyfiken så jag höll på å spricka, åkte ner till GBG för att göra ett könsUL.

Men den här gången känns det inte samma, skulle nog mkt väl kunna tänka mig en liten grabb...
    men om vi ska lyssna till det här med surt o sött, så drar det nog mest åt surt! Kan klyfta upp citroner och käka rätt upp o ner!

JennyL88 skrev 2012-01-05 17:39:07 följande:
    vad roligt.. är inte alls sugen på sött så.. men ja surt och salt ligger ju inte långt ifrån varandra.
    Men inga hela citroner.. bara min extra sura hemmagjorda citrondricka=)
    De hade väl inte varit fel med tvillingarSkrattande
    Citrondrickan blev jag nyfiken på... vill du dela med dig? Skrattande
  • Trolla75
    michelodeon skrev 2012-01-05 19:27:39 följande:
    Har ni andra tänkt på namn?? Till en flicka vill jag ha Unni eller Fanny och till en pojke vill jag ha Joar, jag och pojkvännen har lite svårt att komma överens. Har en Vincent nu. 
    Jag har en Wilma & en Vanna, så nu är det väl en liten Viktor som saknas då? Flört
    Skulle det vara en tjej till så Vera eller Vide, eller jag vet inte?

När jag väntade Vanna så skulle hon heta Vera, men hon va ingen Vera utan en liten Vanna...
  • Trolla75

@JennyL88 - Supertack! Skrattande
    Det läskas redan i munnen! hehe...

Hallonmusen83 skrev 2012-01-05 19:47:01 följande:
    Någon här som vänta tvillingar?
    Den 12e får vi veta... Drömmer hehe... nä tror bara att det är en.
  • Trolla75

Ska också försöka jobba in i det längsta. Har världens bästa jobb som personlig assistent, inget direkt ansträngande fysiskt.
    Har fortfarande inte berättat för arbetsgivaren, har ont i magen inför detta samtal. Fick fast nu i november, men känner att jag gärna vill ha klart RUL innan jag berättar. Men åh vad det gnager, att de ska ta det på ett negativt sätt.

Svar på tråden Juli bebis 2012