Feah skrev 2012-01-05 11:08:17 följande:
Jodå, beställde ett par på Internet. Jättesköna! Köpte två par nya stretchjeans för bara ett par veckor sedan, men de är redan obekväma i linningen, så jag kör gummisnoddstricket.
Åh du kanske kan tipsa om någon bra sajt?
Lenita2012 skrev 2012-01-05 13:59:15 följande:
Ja jag håller med er,,,,, knasiga drömmar pågår även för mig nu i början på vecka 15. Men det jobbigaste tycker jag är kissandet.. springe hela tiden på toa känns det som. Fler gånger varje natt. Men gissar att det är så det ska vara. Eller?
Är det fler än jag som mår illa än? Själv spyr jag varje dag och mår piss på kvällarna. Känner mig inte så social precis.
Skulle lika väl kunna bosätta mig på toa nattetid... 3-4 gånger/natt, hinner knappt lägga mig förän jag känner att det rinner på i gen... Kroppen verkar gå på högvarv just när jag ligger ner!
Vågar inte dricka något efter kl 17.00 och så vill jag inte ha det!
Hallonmusen83 skrev 2012-01-05 16:29:45 följande:
Berättat för alla ännu?
För några utvalda vänner, men inget till föräldrar & svärföräldrar... äldsta dotter vet men inte lillasyster, men hon frågar lite då o då om jag har en bebis i magen? Hon tycker att jag blivit tjock! (jag har vart det sedan hon föddes!)
Sladdis skrev 2012-01-05 17:21:22 följande:
Jag mår också fortfarande illa. Är i v. 14. Äter mina lergigan comp så jag spyr inte men jag mår ju lika illa för det. På kvällarna mår jag tjyvtjockt och är sjukt trött. Springer på toa 2-3 ggr varje natt. Störigt!!! Längtar tills allt detta är över.
Jag mår också fortfarande jätteilla, men peppar peppar så har jag aldrig spytt! Men jag går runt och mår så där tjyv tjockt mest hela tiden!

Jag går väl in i v. 13 när som helst och trodde väl att det skulle upphöra nu, men kanske har otur att få dras med det ett tag till då?