down under skrev 2012-07-09 20:55:03 följande:
Ja vi skulle ju kunna åka ner till skräcklan, det är ju en bra lekpark plus att det finns kiosk o cafe där oxå!
Synd att det ser ut att bli regn typ varenda dag nu framöver.. Jag inboxar dig mitt nr så kan vi ju höras av.
Min bm gjorde en hinnsvepning.. var öppen 2-3cm och tappen var mogen, frammåtriktad och till hälften borta så jag är redo att föda men han ligger fortfarande högt och är rörlig så det lär ju ta ett tag till

Det är ju just trycket på tappen som saknas.. annars så hade han nog varit född nu.
Fick en ny tid den 23/7 och har det inte hänt nåt efter det så blir jag igångsatt den 28/7 men så länge
får vi ju verkligen hoppas att jag inte behöver vänta!
Har en massa sammandragningar nu men inga som gör ont...
Ja, jättebra! vi får trotsa vädret...

Trodde i o för sig att solen alltid lös i Vänersborg...
Du får helt enkelt hoppa runt så han "ramlar" ner... skönt ändå att det verkar på gång! både öppen och mogen. det kan inte vara långt borta.
både 23e & den 28e låter på tok för långt bort... Vi får vräka ut våra killar, göra det mindre bekvämt för dem med andra ord.
I morgon vid 14 ska jag till min bm, men hon kommer inte kolla mig, det vet jag.
Nu har hela familjen vart ute o gått på promenad, det går ju inte fort direkt men jag har i alla fall gjort mer i dag än på länge...
Ligger gott nedbäddad och magen är stenhård, men inte en tillstymmelse av någon värk av något slag... *hoppas hoppas så*