Juli bebis 2012
Jäkla ajfån - klipper ju mina inlägg!!!
Hannavirrpanna
Jäkla ajfån - klipper ju mina inlägg!!!
Hannavirrpanna
Näe jag ger upp! Hur gör man för att få saker?
Jaja, ni har "fått" i inbyte av poäng.
Är det någon som fått liberos start väska?
Står på hemsidan att den delas ut på sjukhus, men jag fick ingen i alla fall
Jag har också mailet Libero men fortfarande inte fått någon väska?
De svarar inte på det mailet heller, har skickat två st nu.. Vill ha gratisprover ;)
Hela vår familj blir involverade i stora tjejens lektionsridning, då lillebror vägrar stanna ensam hemma med pappa... Men det blir ju en trevlig familjeaktivitet så länge det är sånt här fantastiskt väder! :)
Caspian sover nog ännu mer än din lille Emil och han är nu 7 och en halv vecka.
Jag tänker såhär att de sover mycket speciellt under tillväxtperioderna för att slippa känna av växtvärken?
Lilleman har haft lite skorv som jag försiktigt skrapat bort med nageln, sedan har jag smort in området med bröstmjölk.
Men kan också ta en kam och dra försiktigt i sidled...
anjiali- stora kramen till dig!
Har du någon bärsele? Det skulle ju underlätta så du fick händerna fria.
Lilleman har vart lite kinkig nu på em, svårt att veta varför? Men tror att bajseriet är orsaken. Men storasyster är helt out standing, hon frågade nyss om jag ville att hon skulle ta honom? -Ja, snälla vill du det!
Nu ligger de i myser i soffan, han är nöjd i jag passar på att vila lite innan vi ska till stallet om en timma.
Millifjor- är du verkligen säker på att den sinar?
Ju mer hon äter ju mer produceras. Låt henne äta lite oftare?
Jag har mängder med mjölk, även om bröstet känns helt slappt och urlakat.
Hoppas det löser sig
cattiwik- jag helammar och han sover nu mellan 23-05/06 och har gjort det länge.
Jag vet inte men jag ammar bara från ett bröst per tillfälle och då kan han ligga jättelänge speciellt på kvällen.
Men det är ju bara bra för den feta mjölken kommer ju sist ...