down under skrev 2012-07-14 20:14:12 följande:
Hej tjejer! Nu ligger jag på bb och snusar bebis!! Jag kom in halv tre och var då öppen 8cm och lilleman kom 15.31! 3948g och 51 cm lång. Huvudomf 37. Sprack ingenting trots att han kom i vidöppen hjässbjudning.. fasiken va ont det gjorde!! Det tog lite längre tid att Kryssta ut honom pga det o det blev extra mycket tryck på urinröret o rumpan.. Dom har precis fått sätta in en kateter för jag kan inte kissa själv än. Annars så mår vi bra! Hang in there ni som väntar..snart e det eran tur! Rätt kul att jag lyckats föda alla mina barn på bf ! Lycka!!! Ska försöka lägga in en bild i bildtråden.. om det nu går från surfplattan..
Äntligen! Stort grattis & grymt bra jobbat!
Hoppas vi syns där i morgon
Jag var inne en sväng nu sent i kväll eller nu i natt rättare sagt för det är ju fortf. natt.
Vi har vart ute på en camping på Orust hela dagen, gått o gått o gått... och som tur är lämnar vi minstingen där i husvagnen hos kusinerna och ska åka hem strax innan 22.
Hinner knappt sätta mig förrän värkarna smyger på, de gör inte ont men varar ca 1½ minut och det är ca 2 minuter mellan... Det tar lite drygt en timme hem och de håller på hela tiden...
Tänker att det är lika bra att ta vägen om NÄL bara för att kolla läget.
Sagt o gjort, jovisst har jag jämna fina värkar, men precis samma status som i tisdags, trattformad livmodertapp och måtten var nog ungefär detsamma också.
Vi blev i alla fall hemskickade för att sova, men det går ta mig tusan inte! Det gör fortfarande inte ont, men det håller stadigt i sig! så sova är inte att tänka på! 5½ timme har det ju hållit på o knutit sig i magen, så sova får jag väl göra i morgon em.
Men nu är det i alla fall på G!
Kämpa på alla ni andra!