Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

Puder och rumpsalva klarar jag mig inte utan :)
    Här är en buse som hållit mig vaken sedan 04.20 som tur hör det inte till vanligheterna men jag är inne i någon andra sorts andning nu ;) o har svårt att somna om, kl ringer ju inte förrän runt nio.

• Trolla75

Välkommen Juli12 :)

Va lyxigt det lät med egen städerska! Det är något jag borde önska mig! ;)
    Alla runt omkring mig har en släng av städmani, förstår inte varför jag inte fått nått? ;)

Vi ska också ha dop, men när är ett stort frågetecken! Men borde inte vänta allt för länge med risk att klänningen blir urvuxen.

• Trolla75

Undra om inte storleken på barn spelar in? Caspian vände sig två gånger förra veckan och då var han bara 6 veckor, men så väger han också 5950g. :)
    I stark i nacken har han varit sedan födseln.

• Trolla75

Här har vi precis haft jättesvullna och ömma bröstkörtlar på lilleman, det hade tydligen med mina hormoner att göra. Nu är det som vanligt igen tack o lov.

Det är väl mycket som händer i deras små kroppar...

• Trolla75

Har helt plötsligt fått en riktig liten bajsmaskin! och han läcker som ett såll, tror han vuxit ur Liberoblöjan nr 2. :(

Gubbens brorsa jobbar i Norge och han har köpt blöjor till oss därifrån. I Norge är blöjorna subventionerade (stl. 1-3) i alla fall.
    Nu igår fick jag lite ångest inne på Ica, skulle jag verkligen behöva betala över 100:- för nått som jag knappt betalat 15:- för? (små paket)
    I ren snålhet roffade jag till mig ett blöjpaket fr ICAs egna märke.

Samlar ni Liberopoäng? Jag gör för att kunna växla mot värdekupongen... :)
    Utgiften som blir för blöjorna är ju ett nödvändigt ont, men det finns ju så mycket annat roligt att spendera pengarna på! ;)

• Trolla75

Jag har alltid använt Libero, tycker Pampers luktar apa!

Jag får åka till en större Ica typ maxi å kolla om dom har något bra erbjudande ;)

• Trolla75

Jämtlandstaus- gör en profil på Libero.se
    Man samlar poäng på alla Liberoprodukter i poängshoppen.
    Inne i blöjpaketet står en kod som man skriver in på datorn och för hopsamlade poäng kan man välja olika saker...
    De andra produkterna ska siffrorna under streckkoden föras in...

Jag själv är enbart ute efter rabattkuponger på blöjorna... :)

Svar på tråden Juli bebis 2012