Juli bebis 2012
Åh ja det var det :) aningen mer energi nu än innan jag åkte! Lär ju få leva på den upplevelsen ett tag för det dröjer nog innan man kommer iväg igen!
Åh ja det var det :) aningen mer energi nu än innan jag åkte! Lär ju få leva på den upplevelsen ett tag för det dröjer nog innan man kommer iväg igen!
Så har vi sängkammarbusat för första gången på ett halvår igår :P var slitnervös innan haha, normalt änna! Men det var mycket trevligt även om jag var lite småöm faktiskt.... Vi hade ju bara sex en gång på hela graviditeten så det har änna inte blivit så mycket senaste året! Hur "går det" för de andra? Har ni hållt igång länge eller? :)
Här kommer en nytagen bild på lillfisen Bastian 

Gött att vakna till Obamas vinnartal :) måste nu gå in och väcka dom stors grabbarna så vi kan gå till dagis! God morgon :)
Jag köpte såna sjukt Goa haremsbyxor i Thailand för ett år sen, inte speciellt snygga och grenen är nästan vid fötterna men det e resår i midjan och dom är sjukt sköna så dom bor jag typ i! Synd att det e vinter nu för jag kan inte ha dom ute längre :P matchar mina luffarbyxor med linne och sletna gympardojjor! Känner mig inte hetast i stan men ärligt vem bryr sig? Var på Ikea förra veckan med en kompis som blev sjukt impad över att jag faktiskt dagen till ära tagit på mig mascara :P och min lilla sover från 20-8 ungefär!
Fars dag idag :) hur firas det? (Om det firas) vi har fullt upp e dag som denna! Vi ska göra frukost på sängen till barnens pappa nu, sen ska vi storhandla då tiden inte fanns i veckan ("storhandla" vår Linas matkasse kommer imon) sen åker vi till min mans pappa och sen hem till mina föräldrar! Full rulle :) god morgon alla!
Jag tänker vänta med smakportioner till vår lilla! Vi började vid fyra månader med dom andra två och det gick käpprätt åt helvete och dom åt sin första hela portion när dom var ett år! Jag slet oc slet men dom var inte intresserade! Denna gången hoppas jag att pm jag väntar till 6 månader så kanske han börjar bli intresserad!