Tre solstrålars mamma skrev 2012-02-27 21:42:25 följande:
Påväg: Det där med tuggummi var ingen dålig idé. Ska jag anamma...istället för glass och kladdkaka som senaste veckan
LillTina: Ja Dingtuna är som granne när bor på landet

Dingtuan åker jag dessutom förbi flera gånger i veckan eftersom ofta passerar "gamla vägen" istället för e18 när ska till Västerås.
Stuga i Strömsholm...vartdå någonstans? Känner bara till villaområden osv men inte direkt något stugområde. Fast å andra sidan är Strömsholm väldigt stort

Vi brukar ta cykeltur till slottet och sedan stanna och äta på gula hästen på sommrarna. Bada i Borgåsund är också en liten cykeltripp vi brukar göra. Mysigt när inte så långt och väldigt fina vägar att cykla dit på.
Nu ska jag vila mitt lilla huvud. Har sådan sprängande huvudvärk (influensa eller dyl går här hemma) så kanske bäst att hjärnan får vila litet.
Sov gott allesammans
om du fortsätter förbi slottet så kommer de några stugor i kurvan innan sista stallet.
våran stuga ligger jäms med galoppbanan.
är inge stugområde utan bara väldigt gamla stugor som tillhört slottet en gång i tiden som vi hade tur att få arrendera=)
ja de är bra mysigt där på sommaren*=) gula hästen eller markan är ju ett måste varma sommardagar=)
ja dingtuna ligger väldigt bra i smeten=) nära de mesta och de är roligt..
brukar ofta vara i hallsta och bada istället för på löga.
hoppas ni kryar på er nu.