• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • sarus84

Hej!
    Jag orkar tyvär inte komma idag jag tog ut mig för mkt igår med spring på ikea, bauhaus och maxi så idag skriker mina fogar att jag ska vila. Jätte tråkigt tycker jag! Jag hade verkligen sett fram emot att träffa lite nytt folk. Skulle man kunna få gå med i eran fb grupp så man kan hålla sig uppdaterad om när ni ska ses nästa gång? 

• LillTina

Ska prata med anilin idag om de. Hon hade problem med fl inloggningen. Skriv till mig ditt namn på fb så gör jag de vidare.

• Tussi

Hej alla :)

Jag plussa igår!! så om allt går som det ska så borde jag ha BF i oktober :)
    Är så över lyckligt!! Väntat 7 månader på det här :)
    Min första graviditet... allt känns så främmande och läskigt men ändå helt underbart :)

• Bebisnummertvå
    Tussi skrev 2012-02-14 14:09:58 följande:
    Hej alla :)

Jag plussa igår!! så om allt går som det ska så borde jag ha BF i oktober :)
    Är så över lyckligt!! Väntat 7 månader på det här :)
    Min första graviditet... allt känns så främmande och läskigt men ändå helt underbart :)

Grattis :)
  • sarus84

Stort grattis Tussi!!!
    Vet precis hur du känner, själv fick jag kämpa i 3 år.
    Suuuper grattis!!!  

• Tussi

Tack så mycket! Är så fruktansvärt glad :) nu vill jag att allt ska gå fort iaf fra mtill v 12-13 så det blir officiellt, vill börja handla saker oxå hi hi :)

• Erika1207

Hej på er!

25 åring som är i veckas 20, och kommer flytta till Västerås den 1 april, så det vore superroligt att träffa några mammor/blivande mammor i Västerås ;)

Hoppas att jag får hoppa in här?!

Svar på tråden Gravid i Västerås