• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • JennyL29

vad händer ikväll då? en träff på g?

Hoppas i får skoj.

Har vart dålig på fl ett tag nu då jag måt så illa

kram på er     

• LillTina

Ikväll blir de melodifestivalen. Har packat upp kartonger i huset hela dagen så nu är ben och rygg trötta.

Idag sover vi första natten i hus:)

• Bebisnummertvå
    balkefors skrev 2012-02-18 17:06:13 följande:
    Hej på er!

25 åring som är i veckas 20, och kommer flytta till Västerås den 1 april, så det vore superroligt att träffa några mammor/blivande mammor i Västerås ;)

Hoppas att jag får hoppa in här?!

KLart du får hoppa in här, välkommen :)
  • Påväg

Hej!
    Har nu läst i tråden ganska länge och nu är det minsann dags att ge mig tillkänna :)
    23-årig Västeråsare i grund och botten som bott i Skåne de senaste 4 åren. Men nu i mitten/ slutet av maj är det dags att flytta tillbaka till min hemstad tillsammans med min sambo. Kul att det är så många från Västerås som väntar barn samtidigt!

Jag är beräknad till 9 juni så jag hoppas bebben stannar i magen tills efter flytten.. Hahaha.. Jag vill ju gärna föda på Västerås lasarett och inte i Helsingborg (som är närmsta BB där vi bor), hade blivit alldeles för ensamt med tanke på att hela familjen, släkten och många vänner bor i Västerås.

Hoppas också att vi får ett bra boende. Är numera registrerad på flera förmedlingar och kollar även Blocket regelbundet.. Har ni några andra tips?

• Erika1207

Tack ;) vi fick vår lägenhet jättesnabbt via bovista .. Ett litet mindre företag ;) lycka till ;)

• Erika1207

Jag minns inte vad området heter, något berget, men bangatan ska vi till, just nu bor vi i Köping sen 5 månader till ska. Innan det Gbg men är uppväxt i en liten by mellan Gävle och Falun ;) j

• Tussi
    balkefors: okej trevligt, det är gideonsberg ni ska flytta till i så fall :)

första barnet eller har du fler?
  • Erika1207

Det stämmer bra :) vart bor ni då?
    Jo det är första barnet på gång ;) en liten frisk pojke som kommer i sommar;)

Ni andra? Får man vara så fräck och fråga hur gamla ni är?

• Tussi

VI bor utanför stan i Skultuna, ca 1½ mil bara.
    Jag är 24 nu men blir 25 i april.

Frågade ni vilket kön det var och fick veta direkt eller fick ni åka iväg till annan mottagning för att få veta? jag tror vi ska ta reda på könet på våran lilla knodd oxå sen men det är ju ett bra tag tills UL för mig. 

Svar på tråden Gravid i Västerås