• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Erika1207

Ok ;) hur trivs ni där då?
    Vi sa att hon inte behövde bara försiktig med kameran så vi såg innan hon berättade, men i Västerås så berättar dom ;)

Jasså? Vilken vecka är du i? Har du fått tid för RUL?

• Tre solstrålars mamma

Ni som är nya, skriv gärna in er på listan. Där står hur gamla vi alla är och när vi är beräknade osv. Rolig och enkel sammanställning för att bättre hålla koll på alla som huserar här inne

Medlemslista från Gravida i Västerås:

Januari
    AnnaLovis: 26 år, första barnet, pojke. BF 13 jan

Mars
    Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars

April
    Anilo: 28år, första barnet (en kille), BF 7 april
    Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar
    Grodanboll02, 31 år, första barnet, BF 23 april
    Fröken Ela: 29 år, dotter -07, bf 5 april

Maj
    Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, BF 16 maj 3e barnet.
    Retromamma, 23 år, 1 flicka född 10, BF 21 maj, väntar pojke
    LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barrnet, väntar pojke
    Fiona84, 1 son 05, BF 26/5 , väntar en gosse
    Therése81, 30år, första barnet, BF 25 maj

Juni
    Stjarngata, 48 år, första barnen, BF 10 juni väntar tvåäggstvillingar
    Rosenfink, 27 år, pojke född 2010, väntar andra barnet (flicka) BF 23 juni

Augusti
    lillasara01, 30 år, första barnet, BF 8  augusti
    Lojsy, 36 år, 1 flicka född 07, BF 28/8
    Älskar mina små trollungar
  • Erika1207

Åh perfekt ;) skulle någon kunna vara så snäll och skriva in mig, har bara telefonen och kan då inte kopiera?!

25 år, BF 13 juli, första barnet, väntar en pojk.

• Påväg

Så, jag la in både mig själv och dig, balkefors :)

Ikväll har jag suttit och skrivit på mitt förlossningsbrec, lite tidigt kanske men tankarna börjar komma och det är riktigt roligt att skriva faktiskt.. Det blev lååångt! Är redan inne på 4e sidan, får nog bifoga en kort sammanfattning om BM inte orkar läsa allt ;) Har ni skrivit något brev?

Medlemslista från Gravida i Västerås:

Januari
    AnnaLovis: 26 år, första barnet, pojke. BF 13 jan

Mars
    Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars

April
    Anilo: 28år, första barnet (en kille), BF 7 april
    Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar
    Grodanboll02, 31 år, första barnet, BF 23 april
    Fröken Ela: 29 år, dotter -07, bf 5 april

Maj
    Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05

• Påväg

Nej alltså det vill ju inte fungera detta.. Hälften försvinner ju..

• Erika1207

Tack :) jag ser bara fram till maj och en rad till, men det kan ju vara att jag sitter med telefonen, jag har inte ens tänkt på brev än, jag tycker att det känns som om det är hur långt som helst kvar, men halva tiden har ju gått :) men vill nog prata med om förlossningen med någon först, är ganska rädd för förlossningen... När ska du ha påväg? Ser ju dom sagt inte hela :p

• Erika1207

Så har det blivit för mig med några gånger, men då har jag tydligen lagt till ett tecken som fl inte tycker ska vara med :p

• Påväg

Medlemslista från Gravida i Västerås: Januari  AnnaLovis: 26 år, första barnet, pojke. BF 13 jan Mars  Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars April  Anilo: 28år, första barnet (en kille), BF 7 april  Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar  Grodanboll02, 31 år, första barnet, BF 23 april  Fröken Ela: 29 år, dotter -07, bf 5 april Maj  Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, BF 16 maj 3e barnet.  Retromamma, 23 år, 1 flicka född 10, BF 21 maj, väntar pojke  LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barrnet, väntar pojke Fiona84, 1 son 05, BF 26/5 , väntar en gosse  Therése81, 30år, första barnet, BF 25 maj Juni  Påväg, 23 år, första barnet, BF 9 juni Stjarngata, 48 år, första barnen, BF 10 juni väntar tvåäggstvillingar  Rosenfink, 27 år, pojke född 2010, väntar andra barnet (flicka) BF 23 juni Juli Balkefors, 25 år, första barnet (pojke), BF 13 juli Augusti lillasara01, 30 år, första barnet, BF 8  augusti Lojsy, 36 år, 1 flicka född 07, BF 28/8

• Påväg

Hahaha jag gjorde också detta via telefonen och se hur det blev.. Inte ens på tredje försöket funkade det! Nu ger jag upp och hoppas nån annan vill fixa det..

Jag ska ha den 9 juni :) ett tag kvar för mig också..

• Erika1207

Haha :) dagens teknik är superbra så länge den funkar ;) jo fast när man börjar tänka på det så är det inte alla långt kvar .. Hua va tiden kommer gå fort fram nu.. Har massa inplanterat också så det kommer gå ännu fortare ;p vart i Västerås bor du?

Är alla infödda västeråsare eller finns det några inflyttade?

Svar på tråden Gravid i Västerås