Inlägg från: Husmodern |Visa alla inlägg
  • Husmodern

Augustibebis 2012

Jag.är i v. 6-7 nu .. Jag upplever molande kramp i livmodern fortfarande , blöder inte , har ni det? Känner mej öm liksom ...

• Husmodern

Ja jo jag tänker så men har inte känt så innan är 4 :e barnet iofs. Så är jag mer medveten denna gång, har mer tid att känna efter ...

• Husmodern

Var på RUL idag och fick veta att överläkaren för förlossningen tror att det är en tjej på grund av tre prickar? Varav en skulle vara klitoris? Jag har 3 pojkar sedan innan och vet inte alls hur en tjej ska se ut:) vad sa era BM eller läkare? Tror ni att jag kan vara någorlunda säker på en tjej ? Han kollade först och berättade om de tre prickarna och vad det kunde vara, sen efter ett tag så sa han mmm jag vidhåller att det är en flicka..men jag kan inte säga till 100 procent... Gaaah ! :) mina killar har det iofs synts på i samma vecka men men :)

Var i v18 +5

• Husmodern

Mammsen : tack för din info ang flicka pojke prickar:) jag som fått veta att det ska vara en tös nu efter 3 killar är så nojjig över om det verkligen kan vara sant:) men din beskrivning lugnar mej lite iaf :)

• Husmodern

Litenfyra: grattis' visst är det otroligt efter 3 killar! Jag kan inte fatta att det är en tjej! Förklarade BM vad hon såg?:)

• Husmodern

Jag funderade på en brio sing men det jag har hört är att det är svårt att få plats på tunnelbanan, bussen pga av att den är så bred mellan bakhjulen.. Sen ska den vara svår att köra på grus och kullersten. Den är ju annars super fin tycker jag, ska man ha den som city vagn så borde det ju gå bra men vill man ut i parken osv med så vet jag inte. Tycker att det har blivit svårt med vagnar nu förtiden , finns sååå många :)

• Husmodern

Litenfyra: samma här mådde helt annorlunda med killarna. Mått jätte illa denna gång:) nu är det mkt bättre men kommer ibland.

Har även fått utslag i ansiktet denna gång det har jag aldrig fått innan. Så roligt med en liten tös:) snacka om att det kommer vara svårt att inte skämma bort henne med kläder, tjej grejor !

• Husmodern

Det är väl säkert så att det är olika från fall till fall:) men givetvis jämför man med sina tidigare upplevelser , jag som har haft 3 pojkgrav innan och mått lika med dem, känt sug för samma saker osv. Mådde illa någon enstaka gång i början , kände helt annorlunda denna gången med kraftigt illmående länge samt utslag och sug på helt andra saker:) när jag fick veta att det är en tjej så summerade jag ihop symptomen efter det ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012