Augustibebis 2012
Tack för era svar :) ska be om det så jag slipper be mannen att gå ut :)
Tack för era svar :) ska be om det så jag slipper be mannen att gå ut :)
Inga värkar 1 v kvar till bf nu, har mått illa sen i fredags ? Har en brännande smärta i övre magen.. Känner mej olustig ... Blir lite orolig men har ingen feber, känner mej inte svälld eller så.. Har dock haft en svag huvudvärk hela helgen och blir ovanligt svettig ... Längtar till BM imorgon !! Orkar inte ringa till fl nu, åka på kontroll osv känns som man tar upp deras tid i onödan , var där för 2 v sedan då BM trodde att mitt vatten läckte !:(... Nej avvaktar tills imorgon .. Ska städa lite, laga mat sen bunkra mej i soffan under en filt.
Känner mej som vid PMS
Orkar inte mer... Får inte sova svettas som en gris, duschar känns bra i två Sekunder sen samma visa igen , känner mej olustig ... Drömmer hemska drömmar!!! Jätte läskiga !!! Vill att tiden ska gå fort idag har BM kl 15:30!! Hoppas att det åtminstone har hänt något där nere ...
Grattis alla som fått !
Själv nyduschad / sminkad/ påklädd men känns som jag borde göra om proceduren :)- svettig!!!:(
Blev inlagd hastigt och lustigt idag pga av mina symptom.. Ska observeras inatt och diskutera ev igångsättning imorgon , hade 140/80 bd vilket är högt för mej samt +2 i urin jag som inte ens haft spår innan... Mår illa som bara den, får se vad läkaren säger imorgon... Han sa typ idag du är i v 39 så då kan det vara lika bra att sätta igång om du mått dåligt i flera dagar- hoppas samtidigt som man är lite skraj:)
Tog bilen hit själv utan väska osv endast pappren , jag som haft den packad i en mån! Inte ens en tandborste och maken sitter utan bil med barn som ska inskolas imorgon :)
Mrsnoname- beklagar från djupet av mitt hjärta
Hemma igen från förlossningen snudd på att bli igångsatt :)..
Grattis!!!
Hjälp dom uppskattar lillan ??? Till 4,7 4,8 redan ! Ska tillbaka på måndag igen är då i v 40 hoppas att bli igångsatt då
Irruz- vi ska ses på måndag och då skulle hon ta ställning till hur vi ska göra , hon tror typ att jag ska få i helgen , men jag känner inget alls just nu iaf:(