Augustibebis 2012
:( visste inte det .... Fy vad hemskt:(
:( visste inte det .... Fy vad hemskt:(
Hjälp ! Ringa fl eller inte?? Har rikliga flytningar fortfarande och rejäla värkar dock oregelbundna .. Vet inte om jag ska vänta eller inte ... Är ensam hemma till 18.. Hur ont ska man ha ? Jag vet att jag har hög smärttröskel .. Föder utan bedövning smärtlindring ... Åh va jobbigt !! Är så rädd att det ska klinga av !
Ringde in och dom sa kom när du känner för det.. Tycker att det lugnade sej lite efter det glesare mellan värkarna men dom kommer tillbaka , har molande värk hela tiden och fortfarande flytningar så antagligen ikväll eller imorgon känns det som ..
Min man kommer vid 18 efter det hoppas jag åka in :) är definitivt i latensfasen nu men vill inte åka in för tidigt.. Har hellre ont hemma ... Har ca 7 min till sjukhuset så det är inte långt iaf .. Tycker att det är för långt emellan ibland 5 min ibland 15 min!!! Men det har ju iaf hållt i sej hela dagen :)
Ligger med värkar just nu på fl :)!!!
Grattis
Hon kom 2:29 :) såååå söt hemsk förlossning täta värkar i flera timmar :) men skit samma :) hon är här!!!
:) jaa
Tack:)
Tack , kan någon länka tråden ?:)
Tack :)
Ligger här på fl och förundras över hur mycket man kan älska ett barn, kan inte sova vill bara betrakta
Min fislisa har åkt på gulsot :( jätte tråkigt hon måste sola och ligga med ögon bindel :( kan inte pussas som vi vill , hoppas hon blir bra fort ....
Vi får ligga på bb eget rum och så det går bra . Hon låg på 228 igår om det säger er någonting tydligen så behöver jag inte oroa mej vilket jag gör ändå :)
Dom sa att dom behandlar pga av att hon fick det inom 24 Tim .. Hon har lågt hb värde med? Doktorn skulle förklara mer .. Men dom verkar inte oroliga
Ja det är som bortblåst nu :) helt otroligt som vanligt. Tösen blir bättre ska sola tills imorgon sen får vi se.
Tack :)
7ehimlen- shit vad dramatiskt jag sitter med stora tårar som rullar... Man är ju inte riktigt i hormonell balans än:) stackars din fru så rädd hon ska ha varit !! Skönt att allt gick bra
Var på koll idag och allt såg bra ut låg på 133 nu