Augustibebis 2012
Cupcake- skönt att allt gick bra
Det är iaf några kvar som väntar :) inte ensam då..
Känns som man aldrig kommer att vakna med värkar eller få dom dagtid men jag vet ju att det sker förr eller senare :)
Cupcake- skönt att allt gick bra
Det är iaf några kvar som väntar :) inte ensam då..
Känns som man aldrig kommer att vakna med värkar eller få dom dagtid men jag vet ju att det sker förr eller senare :)
Ha ha godis bit,det som är sjukt är att jag faktiskt börjat observera mina ögonlock efter att läst dina inlägg ha ha haaa
Svipp- det är samma här , tänker hela tiden att jag inte ska bry mej om bebisen och sluta tänka på förlossning och tecken men så fort det drar igång med förvärkar väcks ju hoppet och man tror varje gång att nu minsann är det dags ....... Men inte .....
:) tänk att varje värk för dej närmre mötet:)
Städar tvättar , förbereder inför ny skolvecka:) skulle vilja ligga i soffan och halvsova och se film :) typ sex and the city 1och 2?:)
Ha ha ja precis imorgon är en ny dag:)
Varje kväll hoppas jag bli väckt på natten :)
Har gjort iordning lite frukt nu och ska ge mej ut i lekparken med barnen , bokat träff med en väninna som har en liten nyfödd samt en pojke som är som min yngste son. Vi bara väntar på att min bebis ska komma så vi kan vara caffe latte mammor tillsammans ;)
Ja berg och dalbana känslor :) Samma här fyran:)
Ja nu ska det analyseras i spegeln :)
:)
Grattis :)!
Ha ha haa inget ögonlock ryck här inte inatt, hoppas på igångsättning eller hinnsvepning nr 2 idag... Tänker ta två Alvedon innan och be henne joxa på ordentligt :)