Inlägg från: Husmodern |Visa alla inlägg
  • Husmodern

Augustibebis 2012

Hjälp! Läste på nätet att man kan få gå 42+ 6 dagar innan man blir igångsatt i hbg ???? Min BM sa ju att om det inte kommer igång så bokade hon in en tid för igångsättning på 42 v , tänk om dom bara gör kontroll och skickar hem mej igen då!! Det skulle jag inte orka med ,..fy måste fråga ut BM om detta imorgon .. Förhoppningsvis kommer tjejen innan fredag men men ... Hjälp !

• Husmodern

Är det någon med känningar ??? Inte här.. Åt tom lingonsylt med kanel inatt .. Blir lite desperat då jag vill att min mamma ska vara kvar med syskonen medan jag föder .. Hon åker om en vecka... Inget hände iaf :)

• Husmodern

Galen kan jag oxå kalla mej nu! Det är ju fjärde barnet !!!! Borde ju komma tidigt :)?????!!!!!!!

• Husmodern

Känner verkligen igen mej om att alla hör av sej, svärmor ringer på Skype :) svarar vi inte direkt så bombarderas våra telefoner med Skype samtal och vanliga samtal .. Tröttsamt börjar det bli, alltså klart vi hör av oss om nåt händer liksom .. Sen har jag mamma här vilket är skönt men det är ju också så hela tiden - känner du nåt? Ikväll blir det nog, kom så promenerar vi osv.. Hon åker hem om en vecka och känner väl stressen stiga :).. Idag hos BM så sa hon att dom troligen sätter igång mej på fredag men om allt ser bra ut eller om dom anser att jag kan gå någon dag till så kan det hända att jag får göra det !!!! Alltså jag orkar inte det!!! Snälla kom innan fredag!! Helst imorgon då så det blir samma som bröderna .. Känner inget förutom en del Sd trots hinnsvepning nr 4 idag !!!!! :)

• Husmodern

Åh My!! Svipp :) lämna oss inte ensamma i väntan ( den tanken slog mej egoistiskt nog :)!!)

Nej då du är så värd att få föda nu :)!!! All lycka till hoppas verkligen att allt går bra och relativt fort:)

Sitter själv med packad väska och har värkar dock inte regelbundna ... Hoppas hoppas :)!!!!!!!

• Husmodern

:) hoppas vi kommer att vakna inatt av regelbundna värkar och föder inom 4 Tim ;) önsketänkande ? Mmmm

Svar på tråden Augustibebis 2012