Inlägg från: Husmodern |Visa alla inlägg
  • Husmodern

Augustibebis 2012

Lillakotten- även jag är novis inför hinnsvepning trots att det är mitt fjärde barn och jag alltid gått över tiden ca 14 dagar..

Har jag fått det kanske utan att veta?:) BM brukar hålla på lite i slutet men vet inte vad dom gjort riktigt :)

JAg har testat allt när jag gått över tiden , oljor , promenader , färdknäpp , alla huskurer typ men barnen har alla kommit i v 41+3 räknar med detsamma nu ....

• Husmodern

Någon från Stockholm här som känner till biografen Skandia? Har vunnit gratis biobiljetter samt snacks godis osv (vip) inbjudan till barnfilmen modig nu på söndag!kl 13:00

Jag kan tyvärr inte gå och man måste anmäla antal personer osv idag så vill någon gå i mitt ställe ? Ge mail adress så skickar jag dej info om det

• Husmodern

Aprilia- vet hur det känns, mina 2 äldsta var inga problem men min tredje :( gick ner , fick lite mjölk stressad och ånger över det ... Sen fick jag nog och gav välling och grät som du när han blev nöjd :) ibland får man släppa all ångest och prestige

• Husmodern

Liten läskig fråga till er som fått baby nyligen. Blev ni erbjuden lavemang ? Oroar mej över det på nåt vis, speciellt då jag vill föda upprätt, tänk om man gör på sej framför make och allt - blääää:)

Svar på tråden Augustibebis 2012