Inlägg från: Husmodern |Visa alla inlägg
  • Husmodern

Augustibebis 2012

Blir orolig får ta ett ordentligt snack med BM på måndag om det kan skilja så på beräkningarna ...

• Husmodern

Jag :) bf om 2 dagar enligt ägglossning annars om 7 dagar enligt rul

Har haft en hel del värkar ikväll ligger i sängen och hoppas att det inte avtar denna gång , men hursomhelst blir de starkare för var dag :)

• Husmodern

BM idag inget i urin , 120/75 bt
    2 cm öppen
    Mjuk och mogen

Blir det inget innan helgen sätts jag i gång i helgen eller i början av nästa vecka min barnmorska tror att jag är färdig innan fredag då jag har varit vaken av molande hela natten och mkt hänt sen fredags koll

:)

• Husmodern

Jag har oxå köpt en hel del i 50? Vad tänkte jag med som har haft stora barn innan med :) tänkte att en tjej skulle vara mindre ??!!! :) hon kan nog ha en del från början men inte så länge då men så är det ju med bebis kläder man handlar för mkt och hinner inte använda hälften :)

Får se om uppskattningen på min tös vikt stämmer :)

• Husmodern

Jag var säker på att det var på g inatt .. Haft molvärk i ett dygn innan, fick riktigt onda värkar regelbundet från typ 16 tiden igår till 3 inatt?!!! Sen avtog dom!!! Snacka om snopet jag var nära att ringa fl inatt liksom :) ja ja nåt hände säkert iaf :)

• Husmodern

Ja kändes snopet, har städat hela huset sen 7 imorse det blänker Ajax nu , har bjudit hem tjejerna på afternoon Tea :) så nu är jag och handlar till det , hämtar barnen sen och hoppas att aktiviteterna ska ha verkan inför kvällen :)

Tänk egentligen har vi som är kvar gått i fleeeera veckor och nu vet vi att det är Max två kvar , några dagar , några timmar men vi är sååå uppstressade och otåliga nu :) vi borde bara njuta av vår sista tid som gravida :).... Men men DET KAN JAG INTE , kom nu bebis:) ha ha haa

• Husmodern

Jag har ups and downs vissa dagar vill jag bara ligga i soffan och se på dr Phil och annat tidsfördriv medan jag andra dagar förvandlas till städtanten från hell som röjer som en torped :)

• Husmodern

Jag hade ont som bara den i söndags och måndags natt, trodde att det var på g i måndags natt då jag hade värkar till 3.

Hade värsta aktiva dagen Igår som skulle puscha på lite ???!!!!! Ingenting inatt !!! Max 4 känningar konstigt då jag har haft känningar hela helgen tills tis morgon...

Ja ja :)

Hoppas att ni andra har haft bättre tur :)

Svar på tråden Augustibebis 2012