Augustibebis 2012
Blir orolig får ta ett ordentligt snack med BM på måndag om det kan skilja så på beräkningarna ...
Blir orolig får ta ett ordentligt snack med BM på måndag om det kan skilja så på beräkningarna ...
Jag :) bf om 2 dagar enligt ägglossning annars om 7 dagar enligt rul
Har haft en hel del värkar ikväll ligger i sängen och hoppas att det inte avtar denna gång , men hursomhelst blir de starkare för var dag :)
BM idag inget i urin , 120/75 bt
2 cm öppen
Mjuk och mogen
Blir det inget innan helgen sätts jag i gång i helgen eller i början av nästa vecka min barnmorska tror att jag är färdig innan fredag då jag har varit vaken av molande hela natten och mkt hänt sen fredags koll
:)
Grattis !
Jag har oxå köpt en hel del i 50? Vad tänkte jag med som har haft stora barn innan med :) tänkte att en tjej skulle vara mindre ??!!! :) hon kan nog ha en del från början men inte så länge då men så är det ju med bebis kläder man handlar för mkt och hinner inte använda hälften :)
Får se om uppskattningen på min tös vikt stämmer :)
Jag var säker på att det var på g inatt .. Haft molvärk i ett dygn innan, fick riktigt onda värkar regelbundet från typ 16 tiden igår till 3 inatt?!!! Sen avtog dom!!! Snacka om snopet jag var nära att ringa fl inatt liksom :) ja ja nåt hände säkert iaf :)
Ja kändes snopet, har städat hela huset sen 7 imorse det blänker Ajax nu , har bjudit hem tjejerna på afternoon Tea :) så nu är jag och handlar till det , hämtar barnen sen och hoppas att aktiviteterna ska ha verkan inför kvällen :)
Tänk egentligen har vi som är kvar gått i fleeeera veckor och nu vet vi att det är Max två kvar , några dagar , några timmar men vi är sååå uppstressade och otåliga nu :) vi borde bara njuta av vår sista tid som gravida :).... Men men DET KAN JAG INTE , kom nu bebis:) ha ha haa
Jag har ups and downs vissa dagar vill jag bara ligga i soffan och se på dr Phil och annat tidsfördriv medan jag andra dagar förvandlas till städtanten från hell som röjer som en torped :)
Jag hade ont som bara den i söndags och måndags natt, trodde att det var på g i måndags natt då jag hade värkar till 3.
Hade värsta aktiva dagen Igår som skulle puscha på lite ???!!!!! Ingenting inatt !!! Max 4 känningar konstigt då jag har haft känningar hela helgen tills tis morgon...
Ja ja :)
Hoppas att ni andra har haft bättre tur :)
Låter som förvärkar , får som du (förutom sista dygnet )