• Saaajmon

Augustibebis 2012

Sommaren12 skrev 2012-02-14 23:08:25 följande:
    Dilemma! Mitt hår ser förjäääävligt ut. Har alltid färgat det och nu har jag typ fyra cm utväxt och så har jag ju börjat få VITT hår... Gråter Känner mig asful!
    Funderar på om jag ska färga eller ej. Har läst massor om det och en del säger att man bör avstå och andra att risken för att det ska skada är minimal och obevisad. Vill verkligen färga skiten men samvetet sviker lite...
    Hur hade ni gjort? Och finns det nåt annat alternativ? Typ nån mer skonsam färg eller nåt?  
    Färg med utan ammoniak är mer skonsam :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag är så sugen på jordnötter, men jag är så satans allergisk mot nötter :( 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag måste nog snart börja prata med skolan och så hur jag ska göra med praktik och projektarbete i 3:an. Men då måste jag gå ut med att jag är gravid och det ser jag mindre fram emot då jag vet hur allas reaktioner kommer bli. Men det behöver man inte ta nu. Kan jag ta senare i maj månad då det är lugnare :) Jag kommer jag gå in i vecka 29 när jag fyller 18 år i maj, vilken present... ;) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

En tjej påstår på min blogg att jag inte alls ser gravid ut och att jag har blivit smalare. Min mage ser mindre ut vissa dagar och större andra dagar. Kan inte förstår hur folk har mage och säga att jag ljuger om att jag är gravid och att jag har ljugit om att jag har tagit negativa tester förut och att jag inte alls är gravid! 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Min mage har inte kommit riktigt ännu. Men jag är förstföderska och det säga att den riktiga gosiga bebismagen kommer efter vecka 20. Får hoppas på det då. Min mage har blivit mindre denna veckan. Men var med om de för 3 veckor sen att den bara blev mindre och poff så blev den större. :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag vill inte bry mig ens... Jag förstår inte hur jag kan bry mig. Men jag blir förbannad för INGENTING! 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Sommaren12 skrev 2012-02-19 13:36:31 följande:
    Saaajmon: Bry dig inte. Skratta åt det i smyg och tänk vad patetiskt det är med en tjugotvåårig blivande mamma som känner att hon måste trycka ner andra i sin blogg. Trist att hon inte har något vettigare att skriva om. Mitt tips är att inte besvara henne alls så kommer hon att låta dig vara så småningom. 
    Jag ska inte besvara henne någonstans! Jag har tagit väck hennes nummer för 3 veckor sen och tog bort henne och blockerade henne på facebook och tog bort hennes blogg från min bloglovin. Så nu får jag det lugn och ro så länge hon inte kommenterar på min blogg, men då plockar jag bara bort kommentarerna! 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Blomsterfröna skrev 2012-02-19 13:40:19 följande:
    Äääääää vad e de för sjuk tjej??? Vad har hon fått fejk ifrån??
    Det undrar jag också. Men vissa är stolskott. Jag trodde verkligen på att jag kunde lita på denna tjejen. Men hon är precis som alla andra. Om jag hade sökt uppmärksamhet så hade jag skrikit ut det till vem som helst att jag är gravid. Att jag har en blogg och skriver om min graviditet gör inte att jag söker uppmärksamhet. Jag är glad i alla fall jag inte sänker mig till hennes nivå och går till personangrepp. 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Naimis skrev 2012-02-19 15:00:08 följande:
    Blomsterfröna- Håller med! Henne skulle jag gärna ge en knäpp på näsan. Min mage var platt som en pannkaka i v 16 med barn nr 2.
    Dessutom "alla gör inskrivning i vecka 6 eller så fort man får reda på de", känner inte till nån som gjort de så tidigt.
    Jag tänker inte svara tillbaka på henne. För jag tycker inte hon förtjänar den uppmärksamheten som hon försöker med. Jag tycker det är så väl när man är så pass gammal att man beter sig då här. Då börjar man undra hur det står rätt till i hjärnkontoret! 
    7 Augusti 2012 ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012