• Saaajmon

Augustibebis 2012

Randiga Rut skrev 2012-01-09 20:07:36 följande:
    Men Saajmon! Vad menar du med att de behandlar ungdomar annorlunda? Jag bor i Malmö å här är det skitsvårt att komma till, oavsett ålder. Första gången jag var gravid så befann jag mig i Kristianstad å upplevde att de verkligen hade tid att ta hand om sina vårdsökande där! Jaja, jag e glad att ha fått en tid så jag verkligen får svart på vitt! Det syns inte mer blod nu så antagligen är allt ok.

Ari Gold: Tack för upplyftande statistik! :)

Å tack för alla tummar som hålls, det värmer!
    Jag har märkt det att när jag har vart på akuten så har jag fått komma in direkt och fått rätt hjälp, medan de andra som är äldre får vänta trots att de behöver mer hjälp än mig. 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Randiga Rut skrev 2012-01-09 20:17:45 följande:
    Saajmon: Oj! Tokigt värre. ;)
    Men jag tackar inte nej till att få hjälp så fort ;) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    mammsen skrev 2012-01-09 20:23:06 följande:
    eller vad tror ni? kan det vara så att den nya generationen "tar för sig mer" och därför får saker lättare och snabbare??
    Jag tror att det är så. Jag märker det själv att vi kräver mer och vågar fråga om det är något som är fel :) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Maajsi skrev 2012-01-09 20:20:15 följande:
    Hoppar ur. Har fått missfall. Nu väntar en massa prover för å se vad som är fel då man fått missfall och en son som dött i magen sent i graviditeten. Lycka till ni andra! :)
    Vad tråkigt... Usch, vill inte att det ska hända någon! :/ 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jäkla tv.. Ser på mästerkock nu och när en tjej gick vidare och när hon börja gråta så började jag göra det. Hormoner Solig

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Augustimamman skrev 2012-01-10 17:21:37 följande:
    Baraen: jag köpte med förra veckan å är glad för det för i morse var jag så svullen att jag inte kunde knäppa mina vanliga jeans. Har därför invigt mammabyxorna idag. SÅÅÅ skönt!

Nu är jag besviken. Såg fram emot inskrivningen i morgon men min bm är sjuk så nu blir det den 17e ist. :/ jaja...

Bor i Kalmar nu när jag pluggar men är rätt mycket i Malmö också där jag bott de senaste sju åren. Älskar Skåne! :)
    Då bor du inte allt långt ifrån mig :D Jag bor i Karlskrona :) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Augustimamman skrev 2012-01-10 18:18:19 följande:
    Naimisen: känn dig inte dum! Vem som helst hade gjort likadant och man berättar när man bäst vill. No more guilt!! ;)

Saajmon: mina hemmatrakter nästan, är från ronneby från början. Glad jag flyttade dock! ;)
    Anser att Karlskrona är liiite bättre än Ronneby ;) Men någon gång ska jag flytta härifrån.. Men det får väl bli om 3-5 år :) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag mår oförskämt bra... Kanske spökveckorna som har kommit nu? :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Sandrina skrev 2012-01-10 22:39:51 följande:
    Gadget: Men, har jag fattat helt fel? 12+6 låter som 13 veckor för mig?! Med 12+6 menar man väl 12 hela veckor + 6 dagar!? Eller?

LundinEk: Du säger att du gått 12 veckor i morgon och har BF 1/8. Jag har BF 2/8 och har gått 11 veckor imorgon! Hur går det ihop?! Eller menade du att du går in i vecka 12 imorgon?

Blir alldeles snurrig av alla siffror! :)
    Jag blev också snurrig av alla siffror först. Solig På tal om något annat så var jag inne i en annan tråd som handlade om abort. Där blev jag dumförklarad för att jag inte kan skilja på konkreta och abstrakta frågor. De var lixom de flesta av dem vuxna människor som inte har vart med om abort som försökte förespråka som de visste allt om det och att de kan lära ut.. 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    TheMaraja skrev 2012-01-10 23:36:05 följande:
    Enligt en annan sajt där jag reggat mig står det att mf-risken för min del avtar efter 5/2, då är jag i vecka 11+6
    Vilken sida är det? :) Min minskar den 17e :D
    7 Augusti ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012