• Saaajmon

Augustibebis 2012

Jag undrar hur man känner den. Jag har typ kunnat känna något gummiaktigt längst ner vid blygdbenet :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Vecka 13 (12+0) då! Wow, äntligen kan man pusta ut.. Men nu har man börja få en del flytningar, men det får man leva med och trött är jag, kanske har med att göra att man sover så lite på nätterna. Men jag välkomnar denna milstolpe! :D

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Tjejer jag ber er titta på denna videon och svara sen här vad ni tycker! 
    ">

Jag vet att ni kommer bli flyförbannade!

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    VeritasIV skrev 2012-01-24 19:00:19 följande:
    Kan nog inte bli flyförbannad på den där :-P Det var ju bara omoget resonemang som bara var pinsamt att se.. Herregu.. Tycker inte åldern är det som bestämmer huruvida man ärbra föräldrar eller inte :-P
    Känns pinsamt att hon ger dåligt inflytande till oss unga människor... :P 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Juliette skrev 2012-01-24 19:10:01 följande:
    Saaajmon: haha! Stackars, korkade flicka. Kan inte heller bli arg. Skakar bara på huvudet hoppas på att HON inte skaffar några barn förrän hon mognat lite. "Skaffa inga barn om ni är över 25..." Herregud, vilken värld lever hon i?
    jadu, hon har asperger.. Men det ger inte henne tillåtelse att kunna uttrycka sig så något omoget som hon inte har någon aning om :) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Ser att ni pratar namn. Själv hade jag tänkt lite amerikanskt/svenskt. 

Pojknamn: Jason, Liam, Leon, Melvin och Milo
    Flicknamn: Megan, Elin, Leah, Hanna, Millie, och Tyra.

Men jag är mest inne på Megan, Elin och Hanna :) 

Namn på A ratar jag... Vilda och Elton kan jag inte ta då jag har redan släktingar som heter det :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Juliette skrev 2012-01-25 20:51:12 följande:
    Kul att ni diskuterar namn! Man kanske kan få några idéer. Vi har inte pratat om det än. Vet att mannen sagt innan att han gillar Agnes. Jag gillar Alice, men det är ju typ det vanligaste namnet just nu. Kanske lite trist. Saaajmon: Varför inga namn på A? Hehe! Selma är också fint. Och Ebba. Killnamn är betydligt svårare. Benjamin och Ludvig gillar jag, men känner många Ludvigar.

Vad hemskt att inte få hjälp om man svimmar på bussen. Galet ju!

Finnar hade jag också massor innan, men har faktiskt blivit bättre.

Fick reda på att en till på mitt jobb ska ha barn i augusti. Jätteskoj! :)
    Jag har inget emot att andra döper sina barn med namn på A. Jag känner personligen att jag gillar inga namn på A precis. Förut gillade jag Alicia, men nu känns det som att alla döper sina barn till det namnet. Man vill jue inte vara som alla andra, men gillar man ett vanligt namn så ska man ge det namnet till sitt barn :) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    FruFoxy skrev 2012-01-25 21:04:35 följande:
    Juliette:
    Tindra, Casper, Alice (en älva i tingeling-filmen, Spöket Casper och Alice i underlandet/snövit). Vet inte hur vi ska göra nu för varken Molly eller Dexter är ju från sagor, skulle väl vara Micke och Molly, det är väl nån räv och hund som blir kompisar i en av disneys filmer? Och Dexter... ja han är ju seriemördare eller lab.proffs Men vi får väl se över det denna gång!

Har även en katt som heter Tingeling. Vi vet, vi är knäppa. 
    Dexters labratorium från Cartoon Network? Flört
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Inatt vaknade man och precis när man hade vaknat så ringde en full kompis till mig 5 gånger jag tryckte av varje gång. Snacka om att man var lite irriterad och kunde inte somna om förrän vid 4 sen efter 1½ timmas kämpande.. Försov mig riktigt duktig idag så det fick blir en hemma dag haha Solig

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Har inte skrivit här på ett tag... Jag har börjat få lite vita flytningar igen. Lite irriterande, men det får man leva med :) 

7 Augusti ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012