• Jloow

Augustibebis 2012

Är det bara för mig babygruppens gravid app inte funkar?? Jag gör som det stod i uppdateringen och ändrar BF-datumet men få i alla fall bara upp att jag fött barn och ska ladda ner deras andra app.. Måttligt irriterande..

• Jloow

Lillakotten: om man avinstallerar och sen installerar igen funkar den..

• Jloow

Bez imena: bor du också här i korkarna eller är det bara för att få åka på utflykt? :)

• Jloow

Jag skulle rekommendera att man avstår från värktabletter som inte innehåller paracetamol som tex Ipren, treo ibumetin osv om man absolut måste, eftersom de är något blod förtunnande och skulle det vara något på gång är det kanske dumt. Speciellt
    För er som dricker hallonblads te i förhoppning om att inte blöda lika mycket.

Jag ska är blödningsbenägen får ALDRIG ta den typen av preparat och det är tydligen att rekommendera även för gravid..

Jag hoppas att alla ni som plågas snart känner er bättre.

Jag har fruktansvärt ont i fogar, muskelfästen, samlar på mig allt mer vatten och känner mig allmänt blä. Men det är bara 14 dagar kvar tills vi ska till Stockholm för narkos konsultation och träffa läkarna på spec. MVC. Känns bra att ha ett datum och räkna ner till. Sen blir det nog inte igångsättning förrän måndagen efter men man måste ju ha del mål.. ;)

Idag var jag, maken, dottern och min mamma till Örebro och shoppade lite kläder till bebis och dottern. Kläderna till bebis är tänkta att bebis ska ha och åka hem och dom är såååå söta! :) ska försöka lägga upp lite bilder i bildtråden nu när jag får några dagar hemma själv då dottern stannar här hos mina föräldrar.. :)

• Jloow

Sommaren: jag är också dötrött på mammakläder och vill bara komma i mina vanliga kläder!!! Blää!!

• Jloow
    ullis1990 skrev 2012-07-15 20:52:44 följande:
    Jloow: vänta nu... ska man inte dricka hallonbladste om man har ökad blödningsrisk?

Jo jo det ska tydligen hjälpa till så man inte blöder så mycket enligt vad som sagt här i tråden.
  • Jloow

Idag är dottern hos mormor och morfar, maken gör sin sista jobbvecka, Så idag kör jag ett riktigt tvättmaraton (OMG det är välbehövligt). Jag har till och med lånat en torkställning av grannen. Haha.. Sen ska jag förbereda så karln kan dammsuga hela lägenheten när han kommer hem.
    Imorgon ska jag tvätta upp alla bebiskläder och sängkläder så allt är redo för nästa vecka om dom nu skulle få för sig att sätta igång mig då..

Svar på tråden Augustibebis 2012