RTR: oj 4 cm! Jättebra ju, vid 2 cm låg jag typ dubbelvikt förra fl
Svipp: Jag får nog också åka till fl imorgon om jag inte känner något mer, är väl korkad som har väntat så här länge men jag känner ju som sagt att han lever...
Tack för svar om vikt, blev bara orolig att han inte lägger på sig ordentligt när han är relativt liten från början.
Grattis till nya bebisarna, ger ju lite hopp iaf
Godisbit: absolut bra att ha något roligt och avslappnat att se fram mot. Har tagit dagarna som de kommer nu med lite planer max en dag i förväg, blir mycket mysiga träffar och god fika
Men börjar tröttna på att hålla stenkoll på hus, barn och packning. Plockar och städar upp varje dag, håller efter tvätten hela tiden, vattnar inne och ute och tänker att nu är det nog sista gången jag gör detta före förlossningen... men icke. Om och om igen.
Igår fick iaf gubben tummen ur och skruvade ihop spjälsängen, typiskt att han hann
Så nu är den iaf bäddad och klar står bara och väntar.
Fick passa på och känna efter i underlivet i morse i duschen, huvudet ligger så långt ner att jag knappt fick in något finger och nån tapp är det inte tal om att känna. Kan det vara så att jag också är öppen utan att fatta det. Är ju ändå tredje ungen så det borde ju vara teoretiskt möjligt iaf...