Augustibebis 2012
Undvik kakor och godis! Lättare sagt än gjort;-D
Smyger mig in i denna tråd då jag också som så många andra, är inne och läser varje dag
V7+5 idag! Bf 30/8 så ligger lite efter de flesta...
Undvik kakor och godis! Lättare sagt än gjort;-D
Smyger mig in i denna tråd då jag också som så många andra, är inne och läser varje dag
V7+5 idag! Bf 30/8 så ligger lite efter de flesta...
Hej! Har inte skrivit så mycket och har nu bytt nick så ni känner inte mig, men jag är inne och läser varje dag
Jag undrar om någon mer har tappat synen tillfälligt? Idag så blev synen på höger öga helt blurrig och fullt i vita prickar. Precis som om jag tittat i solen... Det höll i sig ganska länge men är nu bättre. Min man brukar få så när han har migrän, men det har inte jag, jag hade iof lite ont i huvudet samtidigt... Har en kompis som fick glasögon under sin första graviditet, helt från ingenstans kom synfel. Detta är min 3dje och har inte haft liknande.
Angående magar och viktuppgång så har jag inte gått upp så mycket med de tidigare och första kilot har kommit efter v 20 och senare. Nu är det inte så, 2 kilo redan och ser ut som jag brukar göra i vecka 25
känns inte så kul. Men så är det, ingen graviditet är den andra lik.
Vi har redan berättat för massa människor och barnen, stora tjejen på 4,5 är sååå glad
v 8+5 idag ![]()
Hej allesammans! Har också ett angelsound, köpte det förra graviditeten när jag var i vecka 12 tror jag, då hittade jag ljud med en gång. Har försökt några gånger nu men kan inte heller hitta något ljud, hur tidigt har ni hört era små hjärtan? (Jag är bara 9+1 idag så jag vet att det är tidigt).
Jag har haft några riktigt deppiga dagar bakom mig, idag känns det lite bättre men jag har väldigt svårt att känna att detta ska gå vägen, har ändå lovat mig själv att inte vara så orolig, men det går inte.
Hoppas alla får en bra helg!
Yeees!! Där hittade jag lilla krabaten<3 Långt ner under blyggdbenet, fick trycka riktigt ordentligt och leta länge
Tack! 05091112
Jag har tänkt på olika lukter ganska mycket, jag känner det väldigt starkt. Igår hade mannen duschat och jag satt flera meter ifrån och störde mig på parfymdoften. Men han hade inte ens tagit någon deo, det var bara tvålen som luktade ![]()