Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Natlup: jag har med hjärtklappning emellanåt. Om det beror på lågt blodtryck (gör mitt) så är det ingen fara. Hade kollat med bm för att se så det inte är nåt annat.

• Sommaren12

Mamma070912: exakt så kände jag för några veckor sedan, strax innan kub om jag minns rätt. Blev jätterädd! Gick dock över efter kanske 15 minuter. Men allt såg fint ut på kub. Sjukt obehaglig och oroande känsla iaf...

• Sommaren12
    mammsen skrev 2012-02-23 09:42:22 följande:
    Jag har inte haft bh på flera dagar, det hjälper inte allts för mig :/ 
    Kanske får testa med någon salva, jag har inte ont hela tiden utan det bara bränner/hugger till plötsligt och håller i sig max en min, men jobbigt endå, har ni på samma sätt eller annorlunda?
    Fler tipps?? 
    Hmmm... märker mest på natten att bröstvårtorna liksom bränner konstant. Känns helt enkelt som om nån tänt eld på dom. När jag tar av mig behån på kvällen så svider bröstvårtorna till typ som om  de spruckit när jag rör vid dom. Överlever ju men hoppas inte det blir värre.
  • Sommaren12

Välkommen EliHei! :)

Fransyskan: Usch vilket trist bemötande. Man vill ju att de ska va så där mysiga och mammiga mot en, eller jag vill det i alla fall haha, men det kanske är för att jag saknar min mamma som bor i England. I alla fall vill man ju att de ska vara positiva!

Imorgon ska jag dra till IKEA och köpa spjälsäng. Är man Family medlem så får man en Hensvik gratis ifall man köper en madrass för 399 kr. Sånt erbjudande kan man ju inte missa! Tänkte annars hitta en begagnad spjälsäng och bara köpa ny madrass (vill inte ha nån gammal kräkig!;)) men sprillans ny tackar man ju inte nej till... Flört 

• Sommaren12
    anneh skrev 2012-02-23 15:27:08 följande:
    Typiskt att halva inlägget försvann.. Babyboxen innehöll även ett badkit med badskum och krämer. Nån mer som hämtat ut en sån box?
    Har "bokat" en, men inte hämtat den än...
  • Sommaren12

Erbjudandet gäller fre-sön denna helg så säkert därför ni inte hittade det idag på varuhuset.

Svar på tråden Augustibebis 2012