Augustibebis 2012
Natlup: jag har med hjärtklappning emellanåt. Om det beror på lågt blodtryck (gör mitt) så är det ingen fara. Hade kollat med bm för att se så det inte är nåt annat.
Natlup: jag har med hjärtklappning emellanåt. Om det beror på lågt blodtryck (gör mitt) så är det ingen fara. Hade kollat med bm för att se så det inte är nåt annat.
Tesked83: jag har bara precis börjat läsa den, tycker den är rätt tjejig.
Mamma070912: exakt så kände jag för några veckor sedan, strax innan kub om jag minns rätt. Blev jätterädd! Gick dock över efter kanske 15 minuter. Men allt såg fint ut på kub. Sjukt obehaglig och oroande känsla iaf...
Aaaj! Mina bröstvårtor bränner och svider. :( vad göra? Tips nån?
Ska vädra brösten hela dagen. Tack! :)
Välkommen EliHei! :)
Fransyskan: Usch vilket trist bemötande. Man vill ju att de ska va så där mysiga och mammiga mot en, eller jag vill det i alla fall haha, men det kanske är för att jag saknar min mamma som bor i England. I alla fall vill man ju att de ska vara positiva!
Imorgon ska jag dra till IKEA och köpa spjälsäng. Är man Family medlem så får man en Hensvik gratis ifall man köper en madrass för 399 kr. Sånt erbjudande kan man ju inte missa! Tänkte annars hitta en begagnad spjälsäng och bara köpa ny madrass (vill inte ha nån gammal kräkig!;)) men sprillans ny tackar man ju inte nej till...
Tycker ni inte att det är heeelt legitimt att få äta en prinsessbakelse idag?! 
Erbjudandet gäller fre-sön denna helg så säkert därför ni inte hittade det idag på varuhuset.