Augustibebis 2012
Jag minns att det fanns en modell som hade Lammskinn i vagnen
Jag minns att det fanns en modell som hade Lammskinn i vagnen
De va stokke jag mena. Jag har blivit så kär i den. Ångar lite att vi köpte en emmaljunga citty. Men kanske blir stocke som sittvagn sen :p
Idag var jag å sambon i stadshuset för att fylla i faderskapspapprerna. Så nu har han samma rättigheter som jag har till barnet. Det var med ett leende han skrev på alla pappren.
Ni som inte e sjukskrivna nu, tänker ni sjukskriva er? Jag funderar på att ansököka om det. Mår verkligen piss både på och efter jobbet.
Sommaren12 - Aa det går. Det ända man behöver göra sen är att ringa eller maila in barnets exakta födelsedatum vikt och längd.
Jag vet inte hur jag ska göra. Jag jobbar som telesäljare. Vi får inte betald semester, det ingår i våran provision.
Vet inte hur jag ska göra. Jag mår sjukt dåligt när jag är på jobbet. Vad skulle ni gjort?
Jag blir så arg på FK. Idag ska min chef fylla i mammapennings-papprern. Varken chefen eller jag vet vilka fällt som ska skrivas i. Vi har ju provisionlön men ingen grundlön. Å ja har inte jobbat här ett år.
Ringde de förra veckan å då ville hon att jag bara skulle fylla i mina löner jag fått å att jag ska skicka in min deklaration. Nu ringde jag de igen för att stämma av att allt stämde så sa hon heeeelt andra saker. Nu skulle jag räkna ut årsinkomsten å inte skicka med deklaration. Sen ångra hon sig och sa att jag skulle fylla i mina löner i ordning från oktober till nu. Verkar som de själva inte har koll på hur de vill ha det
Jag har en liten fråga. Jag såg en grej man kan lägga vid bebis när den sover så den inte hamnar på sida. Är ser någon som vet va de heter?
Så de inte hamnar på mage från sidan mena jag
Grizabella- ja tack så mycket. :D