• natlup

Augustibebis 2012

Vi har sagt att vi köper lite smågodis å läsk innan vi åker in. Vi bor vid en Ica maxi å en bensinmack som har öppet 24/7. Köper vi sötsaker innan så e risken stor att jag kommer äta upp det :P

• natlup

Verkar sol många har svårt å sova bra om nätterna. Jag vaknade av att sambon hosta trodde seriöst att han skulle hosta upp ena lungan. Han har åkt på en ordentlig förkylning. Å han blir så ynklig när han e sjuk. Så blir till å passa upp på honom :P

En fråga. Ni som inte har tvättmaskin hemma. Hur tar ni med er bebis till tvättstugan? Väntar ni tills er sambo kommer hem eller tar ni babyskyddet?

• natlup

Va nyss i tvättstugan å välte en stor flaska sköljmedel på golvet. Jag började gråta å sambon börja as garva å tog fram moppen å börja moppa:P

• natlup

Profylaxkurs finns att köpa via mobilen som app min barnmorska rekommenderade mig den. Tro den kostar runt 20 kr

• natlup

Ibland när jag ligger i soffa eller tar det lungt å känner jag mig inte gravid. Kan ligga å bara länna mig jätte tjock. Men så fort jag känner bebis så kommer jag på mig själv vara gravid.

E jag ensam om att känna så här?

• natlup

Håll ut katten. Snart har ni ett till litet mirakel. Det blir bättre ska du se. Skickar styrkekramar åt er!

• natlup

Ninime- håller tummarna för att du å bebis mår bra snart! Lycka till på sjukan

• natlup

Ninime- se till å vila nu. Va skönt att både du å bebis e friska.

Jag har en liten fråga. Om ens föräldrar ska vara barnvakt över en eller två nätter, vad ska jag som förälder tänka på att packa. Ska jag fixa resesäng, nappflaska, kudde täcke?

Svar på tråden Augustibebis 2012