Augustibebis 2012
05091112: Åh vad skönt!! Då behöver du inte oroa dig så mycket!
Dop har vi haft för båda våra små. Vill även ha det för den 3:e. Tänker mig i december kanske, är mysigt i kyrkan då, om de har tid förstås.
05091112: Åh vad skönt!! Då behöver du inte oroa dig så mycket!
Dop har vi haft för båda våra små. Vill även ha det för den 3:e. Tänker mig i december kanske, är mysigt i kyrkan då, om de har tid förstås.
Värmeljuslyktan: Åh, vad tråkigt, stackars dig!!! Skickar flera kramar och hoppas du blir gravid igen snart!
Tack mästerkatten, skönt att man inte är helt ensam om problemen att hålla tätt. Då jag har tagit upp det så verkar det som inga andra har problem utom möjligen lite precis efterförlossning (det måste väl typ alla ha då??!!)
Håller tummarna lite extra för er som gått igenom jobbiga missfall!
Bullen85: Mina bröst är varken större eller ömmar. Vid första graviditeten ömmade de jätte mycket i början. De har aldrig blivit större förrän jag har ammat, då har de blivit MYCKET större tills jag slutat amma.
Den där randen på magen har kommit sista månaden vid mina graviditeter och då varit väldigt svag, syntes mest efter förlossningen tills den bleknade bort.
En skillnad jag har märkt är att de tidigare gångerna jag varit gravid har jag haft halsbränna och känt mig proppmätt efter att jag har ätit, som att maten inte får plats. Nu känner jag inte alls så, kan äta större portioner än innan och mår ändå bra.