Inlägg från: Nettan1982 |Visa alla inlägg
  • Nettan1982

Augustibebis 2012

Tessanbessan- här är en till som känner samma sak! Är så nere av att bara gå & vänta. Alla säger: vila vila vila men då går ju tiden olidligt långsamt istället :/

• Nettan1982

Capy: Stort grattis! :)

Det är ju galet vad man håller på här hemma. Har städat ur alla kökslådorna & baxat fram tvättmaskinen och handdukstorkat golvet och alla väggar i badrummet. Tur min kille jobbar annars skulle han nog tycka att jag var skvatt galen! ;) Men blir tokig på att det är damm eller stökigt! :/ Speciellt den här veckan...

• Nettan1982

Tydligen kan den rackaren vara rosa, röd, brun, gul, genomskinlig & gul eller grön. Som snor, slem, vattnig, geléartad... Så det är inte så lätt att veta faktiskt. :/ Min är mer gul nu... Så sanslöst fräsch man känner sig där nere måste jag säga... *suck*

• Nettan1982
    tjockisbullen skrev 2012-07-15 20:39:38 följande:
    Nja jag vet inte, ibland kan han hålla på i 4-5 dagar! 
    Barnsligt är bara förnamnet för samtidigt som han ignorerar mig så lämnar han också över allt ansvar för både hem och vår dotter på mig.
    HAr försökt förklara att det INTE är ett normalt beteende i en VUXEN relation, ok att man blir arg men sedan löser man det och går vidare man går fan inte flera dagar o muttrar!  
    Hoppas han tar sitt förnuft till fånga snart! Ok om han vill vara sur men han bör ju inte lämna över allt ansvar på dig. Du är höggravid nu och han borde inse att han överreagerar en smula... 
    Pinsamt för honom om din familj märker hur han beter sig tycker jag... :/ 
  • Nettan1982
    tjockisbullen skrev 2012-07-15 21:00:47 följande:
    Nej, känner jag honom rätt kommer han "låtsas" då att allt är normalt.
    Känns ju inte heller kul.
    Jag blir bara ledsen, för jag tycker det är himla onödigt och olägligt både med tanke på stundande förlossning samt besöket från Danmark! 
    Förstår jag att du blir. Man behöver ju inte direkt ngn ökad stress i nuläget, saker är jobbiga nog som de är ändå faktiskt. Hoppas din familj kan ge dig lite avlastning och glädje med att tänka på annat tills han skärper till sig...
Svar på tråden Augustibebis 2012