Augustibebis 2012
Tessanbessan- här är en till som känner samma sak! Är så nere av att bara gå & vänta. Alla säger: vila vila vila men då går ju tiden olidligt långsamt istället :/
Tessanbessan- här är en till som känner samma sak! Är så nere av att bara gå & vänta. Alla säger: vila vila vila men då går ju tiden olidligt långsamt istället :/
Capy: Stort grattis! :)
Det är ju galet vad man håller på här hemma. Har städat ur alla kökslådorna & baxat fram tvättmaskinen och handdukstorkat golvet och alla väggar i badrummet. Tur min kille jobbar annars skulle han nog tycka att jag var skvatt galen! ;) Men blir tokig på att det är damm eller stökigt! :/ Speciellt den här veckan...
Varför gör kroppen sånt där emot en? Ok kan förstå hemmisar men varför brock där? Lider med dig Kampis!
Du får ta Alvedon & panodil. Om det inte går över av det kanske det är ngt på G?! När är du beräknad?
Stefeliat: jag har oxå gjort en gbp på 2år sedan! :)
Låter som du haft en jobbig tid, hoppas du snart får din bebis! :)
På g eller inte... Du är iaf inte löjlig! :) hoppas det känns bättre snart iaf!
Här är en till! Trött på allt ska anpassas efter en stor mage... Vill bara vara som vanligt nu & ha mina vanliga kläder! :/
Tydligen kan den rackaren vara rosa, röd, brun, gul, genomskinlig & gul eller grön. Som snor, slem, vattnig, geléartad... Så det är inte så lätt att veta faktiskt. :/ Min är mer gul nu... Så sanslöst fräsch man känner sig där nere måste jag säga... *suck*