Augustibebis 2012
Låter bra Ellen! :)
Katten, tror oxå de nog inte vill störa men jag är av åsikten att ens vänner borde försöka ta kontakt, stör de så behöver man ju inte svara...
Låter bra Ellen! :)
Katten, tror oxå de nog inte vill störa men jag är av åsikten att ens vänner borde försöka ta kontakt, stör de så behöver man ju inte svara...
Hejochhå: håller alla tummar jag kan för att allt ska vara bra med er lilla grabb!!! Förstår du är orolig...
Bellatrixx, det var nog din slempropp som gick. Av vad jag förstått när jag läst om den (var lite besatt ett tag där) så när det är färg i den, typ röda el bruna strimmor så brukar det vara dgr/ ca en vecka från att sätta igång :)
Håller tummarna för er att det fortsätter & kör igång riktigt ordentligt! Lycka till! :)
Grattis Tesdy! :)
Härligt eightythree! Tänk att slem med blod i kan göra en så lycklig! :D
Sånt är jobbigt stövelkatten... :/ kan ju vara allergi men ngt som jag märkt är vanligt är att barn reagerar mot d-dropparna. Att de har problem med magen av dem & när de istället får vattenlösliga droppar ist så har det blivit bättre. Nu vet jag inte om hon redan börjat med dem men kanske kan vara ett tips?
Ninime jag hoppas verkligen att det kommer igång snart för dig!!!
Astro, lycka till! :) De stora klarar sig säkert! :)
Haha vilken nice dröm Frukå! :D
A R jag skickar all styrka & alla lyckönskningar jag kan till er!!!
Det kan beskrivas lukta lite unket, som källare eller som sperma... Typ :)
Mrsnoname jag beklagar djupt förlusten över er lilla! Sånt borde inte få hända & jag skickar all styrka jag kan till er!!!
Skulle ha strumpor, byxor, body & tjocktröja. Sen ha med filt att lägga över om det behövs... :)
Tror du kan ta det lugnt så länge det inte är rent blod... Låter som det är på G nu, stort lycka till! :)