Augustibebis 2012
Hihi mkt konstigt, vem skulle göra ngt sånt??? :D
Grattis Min största lycka! Hoppas ni får komma hem snart! :)
Lycka till Hej&hå! :)
Själv trodde jag att det skulle sätta igång inatt. Rent önsketänkande. Allt känns normalt, inget på g... En liten färdknäpp idag då kanske? ;)
Åhh fy Kampis!!! Tror du & ni hade mkt mkt tur inatt att dörren var låst! Det för är en skräck för mig. Blir helt kall inombords när jag hör om sånt... Skönt att det "bara" är materiellt som skadats. Även om det oxå är jobbigt... :/
Låter som det är skönt att ni slipper åka dit Astro! Hon verkar...inte så sund om man säger så...
Mammsen: vem är du? Du verkar mkt mkt vettig & härlig! ;)
Svårt att veta hur man reagerar i ett sånt läge... De får gärna ta vad de vill av mina saker men om de är ett hot mot min familj så är det en annan sak. Jag är en sån som hoppar in i situationer som jag kanske inte skulle hantera... Men civilkurage måste man ha även om jag förstår att man inte ger sig in i farliga situationer. Men man kan inte ha skygglappar på helt heller...
Sök på contraction så kommer det upp en massa förslag... :)
Lukten är jag oxå lite nojjig över... :/ En kompis som fick nyligen sa att hon kände lukten men då brydde hon sig inte ett dugg. Jag hoppas på samma känsla! :)
Jag har haft värkar nu på kvällen. Som har gjort ordentligt ont men inte jätte, tryck neråt & spänd mage. Det var en liten röd strimma nyss i mina otäcka slempropps flytningar... Jag hoppas så hårt att det är på riktigt & inte bara som ger med sig... :)
Varsegod Millas! :)
Knipövningar säger ni... Visste det var ngt jag glömt! ;)