Inlägg från: Nettan1982 |Visa alla inlägg
  • Nettan1982

Augustibebis 2012

Kampis skrev 2012-07-17 14:15:28 följande:
    ja det är samma här finns typ inga bilder på hela mig.. eller rättare sat det fnns inga, de enda som finns är några konstiga kort där någon tagit en flodhäst och klistrat dit en gravidmage?! fattar ingenting....!

Hihi mkt konstigt, vem skulle göra ngt sånt??? :D
  • Nettan1982

Åhh fy Kampis!!! Tror du & ni hade mkt mkt tur inatt att dörren var låst! Det för är en skräck för mig. Blir helt kall inombords när jag hör om sånt... Skönt att det "bara" är materiellt som skadats. Även om det oxå är jobbigt... :/

Låter som det är skönt att ni slipper åka dit Astro! Hon verkar...inte så sund om man säger så...

Mammsen: vem är du? Du verkar mkt mkt vettig & härlig! ;)

• Nettan1982

Svårt att veta hur man reagerar i ett sånt läge... De får gärna ta vad de vill av mina saker men om de är ett hot mot min familj så är det en annan sak. Jag är en sån som hoppar in i situationer som jag kanske inte skulle hantera... Men civilkurage måste man ha även om jag förstår att man inte ger sig in i farliga situationer. Men man kan inte ha skygglappar på helt heller...

• Nettan1982
    mammsen skrev 2012-07-18 11:57:19 följande:
    (tur vi har massor av rejäla bojjor i leksakslådan) ;)..  

Hihi :D bra där, man vet aldrig när sånt behövs! :) De skulle säkert uppskatta sånna som det sitter rosa eller leopardfärgat fluff runt! ;)

Skämt åtsido. Det låter som du varit med om en hel del. Det är tråkigt att höra men genom svårigheter växer man. Därigenom inte sagt att det är bra att ha det svårt! Men jag har själv lärt mig om min egen styrka genom saker jag varit med om. Vilket jag är glad för nu ändå...
  • Nettan1982

Lukten är jag oxå lite nojjig över... :/ En kompis som fick nyligen sa att hon kände lukten men då brydde hon sig inte ett dugg. Jag hoppas på samma känsla! :)

Jag har haft värkar nu på kvällen. Som har gjort ordentligt ont men inte jätte, tryck neråt & spänd mage. Det var en liten röd strimma nyss i mina otäcka slempropps flytningar... Jag hoppas så hårt att det är på riktigt & inte bara som ger med sig... :)

Varsegod Millas! :)

• Nettan1982
    Stövelkatten skrev 2012-07-18 21:50:04 följande:
    Spännande! Lite blod brukar väl betyda att man verkligen öppnar sig?

Det är vad jag vill minnas :) Nu var det verkligen lite, hade jag inte kollat på pappret hade jag missat det. ( är ju dock besatt av att kolla på pappret när jag gjort nr 1 för att se om ngt händer. Nuförtiden alltså. Annars är jag rätt normal tycker jag nog) ;)

Jag har alldeles för många påslakan sett, men tycker det är roligt att sy sånt. Har samma mått på min dotters sängkläder som till nya så de går att använda till båda. Kan man torka det över dagen så behövs ju bara ett set. På sommaren har man kanske inte täcke & då behövs ju inget. Ja det blev ett långt utlägg om att du nog inte behöver oroa dig, ett räcker säkert! :)
Svar på tråden Augustibebis 2012