• Naimis

Augustibebis 2012

Godmorgon! Ännu en dag på väg till jobbet.
    V 14(13+0) idag!! De måste väl stämma med BF 1/8, blir lite förvånad att de gått så fort.

Inatt drömde jag att vi fått en liten kille till IGEN, kändes så verkligt att jag fick tänka efter någon minut när jag vaknat och insåg att de bara var 1 liten kille i sängen.
    Så just nu känner jag mig nästan helt säker på att denna lilla också kommer vara en liten kille.

Hur mår ni andra?

• Naimis

Vi kommer köpa en donkey, mannen har redan sagt att jag får bestämma.

Mitt illamående och andra symptom jag inte hade ned sonen tyder på en flicka, men magkänslan och drömmarna säger pojke

• Naimis

Stövelkatten- Hur länge har man teutonias liggdel?
    Sist hade jag en bugaboo och bytte vid 4 månader, nu blir det nog samma om detta barn är lika vilt som sonen.

• Naimis

Jag hade första sista mens 27/10 och är beräknad den 1/8. Men de har nog mer att göra med att jag hade äl på dag 12 och inte 14 som de räknar med

• Naimis

Namn är klurigt..killnamn har jag dåligt med då de ska passa ihop med Neo!?
    Tjejnamn är Leia som jag gillar mest nu, däremot har en nära vän valt Leila till sin nyfödda dotter, de känns som de är ganska lika. Annars gillar jag Nellie, Noomi, Stella, Maya etc.

• Naimis

Välkommen Myran!
    Har känt av fogarna sen v 8 typ. Men de varierar väldigt från dag till dag

• Naimis

Astro- Jag gillar Vincent, Jon och Max och hade jag på listan sist men de gick tyvärr inte hem här hemma. Även Sandor, Odd och Bastian, men maken är kräsen.
    Så nu står det mellan att välja ett latinskt namn och köra på de temat eller köra på fantasy tema därav Leia.

• Naimis

Hittade precis ett namn jag gillar men de ratades direkt, dessutom irländskt men Devlin de hade passat till Neo iaf.

• Naimis

Varför ska man få sånt enormt sug efter något man inte har hemma? Skulle dö för knäckebröd just nu.

Svar på tråden Augustibebis 2012