• Naimis

Augustibebis 2012

Gadget- Då känns de som jag har de lite lättare att komma över de jag är sugen på.
    Va över hos än vän och låna lite knäcke, tur man har vänner så nära.
    Lakrits är de enda godiset jag vill ha, både söt och salt.

Nu har jag knaprat järntabletter några dagar och än så länge funkar magen, men kör nyponsoppa försäkerhetsslull

• Naimis

Grattis Bullmamman till en bra läkare. Känns ju inte direkt som dom med både bra kompetens och som är trevliga och fötstående växer på träd.

Novaunique- Jag har rätt mkt flytningar, som liknar äl flytningar. De har ja haft sedan plusset.

• Naimis

Lillakotten- Välkommen hem! Här har du en som inte gått upp något utan har pendlat mellan -1,5 å -2,5.
    Så nu är de dags att börja gå upp.

• Naimis

Usch, jag har också väldigt ont i ryggen vissa dagar. Har rörligt bäcken sedan innan.
    Sist hade jag bara ont lite ett tag men de gick över. Nu började de väldigt tidigt och vissa kvällar är väldigt jobbiga.
    Blir nog framförallt när jag varit väldigt aktiv under dagen sen när jag sätter mig i soffan så börjar de, nästan som man stelnat till.

• Naimis

Med sonen jobbade jag tom att de va 1,5 månad till BF. Jobbade då på restaurang. Denna gång hade jag tänkt att jobba juni ut, får se om jag orkar heltid hela vägen, vi får se.

Jag hoppas på att åka till NY i början av maj. Eftersom vi redan bestämt att kolla kön blir de både bebiskläder och barnvagnsinköp där.

• Naimis

Grattis till er som passerat 12 gränsen!

Nu är de en vecka kvar till Kick off i Sälen. Magen är så obefintlig att jag tom kan packa ner en bikini.
    Är de okej att bada bastu och jacuzzi som gravid?

• Naimis

Tack för svaren! Tror inte ja får så mkt tid för att hänga i spaet ändå, men de kan ju vara skönt att mjuka upp musklerna efter de timmar i backen vi får. Så bastu men inge bubbel.
    Funderar på att köpa med mig några alkoholafria öl dessutom bara för säkerhetensskull.

Bullmamman- Tänkte köpa en bugaboo donkey. Blir ca 4000 billigare när jag räknat snabbt på de, med några tillbehör.
    Beställer den när jag vet när vi åker, antingen hem till de släktingar vi har där eller så den finns på plats i butik när vi kommer.
    Har inte bestämt varifrån än bara, ska kolla upp de.
    Men UJ är de nästan halva priset på där.

• Naimis

De där med hjälp av sin andre hälft så är han väldigt behjälplig oftast.
    Härom veckan klev han ur bilen för att han ville hjälpa sin gravida fru lyfta in barnvagnen i bilen (den väger inte många kilo). Han fixar de mesta här hemma just nu faktiskt.

Däremot kan han tycka att de är jobbigt att jag är så uber-känslig. Gråter för allt, skit jobbigt tycker jag med.

• Naimis

Ellenbmt- Haha vi kör köttbullar och potatismos. Har gjort mos för ett helt kompani, tänkte underlätta några middagar denna vecka redan nu, och matlådorna till jobbet.

Svar på tråden Augustibebis 2012