Augustibebis 2012
jag liksom andas lugn för att inte kräkas!
Jag önskar oxå att allt lugnar ner sig...
Hej tjejer!
Min fysiska hälsa har verkligen varit en berg-och-dalbana. Jag har mått så otroligt illa. Kvällar och nätter mest. Dagarna rullar på på jobbet.
Hade migrän i fredags och idag, märker att jag är extremt känslig för solljus och får blixthuvudvärk under kvällen och dagen efter. Har kräkts idag, då migränen varit ett rent h*lvete.
Är det någon annan som blivit extra känslig och har lätt till huvudvärk?
I och med illamåendet har jag nu inte gått upp mer än kanske 400g. Vikten visar lika mycket som innan graviditeten och gick precis in i v. 10 idag.
Och inte nog med det, så blir jag lite orolig när jag inte mår illa....
Jaja, jag försöker att tänka, en dag i taget, men det är så svårt. Jag vill att tiden ska gå snabbare, jag vill vara 100% säker på att allt är bra. Men jag vet att det inte finns några garantier. Tyvärr....
Nästa vecka har jag fått tid till inskrivning, så får väl se om jag blir mindre orolig då.
Lycka till alla!
. Men jag har en vän som också misstänker gluten och hon sa att läkare inte rekommenderar att man utesluter gluten på egen hand utan att man går och testar sig. Detta för att alla, allergiker eller ej, mår bättre av en glutenfri kost.
Dags att äta potatis istället...
innan man besökt en läkare! Men jag fasar för att göra en sådan där gastroskopi, jag kräks bara vid blotta tanken... bläää
Hej!
Jag har inte heller några saker som magen skriker efter, däremot kan jag idag vara sugen på leverpastej, för att i morgon äcklas av det.
Har slängt en hel del mat som jag tillfälligt varit sugen på, ätit lite på och sedan mått så otroligt illa.
Tänk vad allt är konstigt hur kroppen reagerar!