Stövelkatten skrev 2012-03-08 09:04:49 följande:
Har ju glömt att uppdatera sedan min oro om att inte känna bebisen; hon kickar på för fullt där inne! Flera starka sparkar som känns utanpå har hon fått till, och så en massa gruff och bök som känns inuti.
Var dammsugaren ett exempel bara, eller vad är det du oroar dig för där?
Och jag håller med, låter som ischias. Försök ta tag i det så snart det går, för det är inte roligt. Har också problem med det, i vänster ben. Samma när sonen föddes, och epiduralen gjorde underverk med förlossningssmärtan, men ischiasen rådde den inte bot på, och helvete vad ont det gjorde då när sonen skulle ut! Kändes som någon försökte slita av hela benet.
Efter förlossningen var det dock borta, men ändå... värt att uppmärksamma tidigt så att du orkar tills det är dags.

Nä, dammsugaren, det var bara den som jag åt, men det spelar ingen roll vad jag äter, så blir jag nojjig! Eller om jag dricker te, ex, pepparmyntste, då är jag där igen!!! Orolig till max.
Fick tid hos läkaren, så ska nu vara hemma i en vecka och därefter komma tillbaka. Undrar just om jag kommer att kunna hålla mig borta från jobbet. Det var inte ischias, utan något liknande. Har fått någon salva att kräma på ordentligt, men likadant där... blir orolig. Usch, jag är verkligen knäpp!!!!