Augustibebis 2012
Skapade en bildtråd www.familjeliv.se/Forum-2-113/m62228655.html , kan Gadget vänligen lägga till den i TS? Merci!
Är den både för VUL/RUL-bilder och magbilder?

Jag hittade denna, eftersom jag hade 611 igår så ANTAR jag att jag passerat 4 veckor och är i 5+ men jag kan ha fel
Ang nyår, jag bävar verkligen inför det. Vi ska umgås med ett par som vi har lite svårt för just nu . Funderar faktiskt på att call in sick om man säger så men. Det är lite tråkigt men de skulle aldrig förstå även om vi förklarar hur det egentligen ligger till :/
Ang nyår, jag bävar verkligen inför det. Vi ska umgås med ett par som vi har lite svårt för just nu . Funderar faktiskt på att call in sick om man säger så men. Det är lite tråkigt men de skulle aldrig förstå även om vi förklarar hur det egentligen ligger till :/
Får jag fråga vad som är skillnaden mellan denna "nya" BF-lista och den gamla? I den gamla står det också BF, ålder, stad och vilket barn man är inne på. Känns rätt onödigt att ha två listor med exakt samma innehåll.Om det nu är någon skillnad (som jag missat), kan vi inte ordna en ny tråd som vi länkar till där uppe precis som den gamla. Rätt jobbigt att ha en sådan här lista i själva tråden när denna kommer bli betydligt längre. Såklart du får fråga!
Och såklart du har rätt!!
Men flera st. har ju fått mf som skrivit in sej i den tråden redan, så det va lite därför jag tänkte börja på en ny kula, för det kanske inte är så roligt för de att stå med då...? Men jag kanske tänker helt fel?