oxle bo skrev 2011-12-29 08:29:26 följande:
jag lider med dig,, vet hur hemskdet är,
visligen så kom min son "bara" i v20 men han levde tills jag krysta ut han kändes så fel..
så låg man granne med friska bebisar..det var nästan värst ligga o lyssna på dom dygnet runt.
i 4 dygn, tills jag tjata mig hem..
låg med antibiotika dropp o grejer, dom ville ge mig blod men nej tack ( ville bara dö då)
dom borde ha en avdelning för oss där man slipper höra bebisar..
men den här gången så ska allt gå bra

i sommar så är dom hos oss..
rakt på sak: har ni sex?? hade bara haft det en gång sen vi + men nu myste vi två kvällar i rad, supermysigt,
kände mig nykär
men nu känner jag mig svullen där nere, hehe... inte van o ligga i

Det gör verkligen så otroligt ont i mitt

att läsa om det hemska ni varit med om... Får en klump i magen och tycker det är så orättvist att nån ska behöva gå igenom nånting sånt ö h t...
Sex, vad är det??! Är det inte bara nåt man har i barnavlingssyfte?

Hehehe, är tyvärr inte mkt av den verksamheten i vårt hem längre... Har sonen sovande i spjälsäng i samma rum, har har länge somnat sent (börjar bli tidigare nu äntligen!) och vaknar ganska lätt av "ovana ljud"

. Plus att sambon ofta är trött och behöver sömn mer än sex, och då sonen äntligen somnat så har man ofta disk etc att ta hand om, kanske är hungrig och behöver äta nåt, vika tvätt el. så... Och sen är det skönt med lite slappande vid datorn eller TV:n... Inte mkt tid över till sexuell verksamhet då precis...
Men visst saknar jag den typen av närhets-gos jättemkt, är vikigt för intimiteten och kärlekskänslan i en relation, så man inte blir mer som vänner istället. Visst pussas och krams vi lite, men inte mkt mer än så.