Augustibebis 2012
Angelica1991 skrev 2012-08-09 01:42:37 följande:
Har inte hängt med här så mycket. Men massa bebisar är på g. Grattis till er alla som fått Sina små sköna :D Nu till mitt gnäll . Min ångest har vuxit sig starkare och jag mår så dåligt på grund av att min bebis skulle ju inte vara här än plus att hon är så pass dålig gör att min ångest inte kan släppa. spelar ingen roll att jag inte kunde göra nått, jag mår dåligt ändå. Vi kommer inte hem i varken augusti eller september. Så kan ni ana varför jag mår dåligt för vad min dotter får jobba och hennes kropp går för fulla muggar. Nej fyfan, Ja kanske fel ställe att. Deppa på när ni har en positiv dialog här :)Du tillhör ju oss och här ska man Kinna skratta och gråta. Jag har följt dig och er lilla diamant och Jag är lika orolig för din bebis. Vad säger läkarna? Har du någon att prata med? Jag tänker på någon utomstående? Det är en tuff tid som har varit för er och en tuff tid framför er. Det var ju inte riktigt såhär det skulle bli. Åh, jag önskar att jag kunde skick lite av min styrka till er allihop!