Augustibebis 2012
Jag mår också illa! Vet inte om det är normalt.
Nä, nu ska jag iväg och kolla på en kamera..... måste hålla mig sysselsatt, annars blir jag fast här och väntar på uppdateringar, vilket inte är bra för mig.
Igår satt jag och återupptog lapptäcket som jag skulle ha gjort färdigt för ett braaa tag sedan. Det har varit ett pilljobb att få till rektangulära bitar (har väl lyckats halvdant med det). Men nu är alla bitarna färdiga så nu ska jag bara bestämma mönster och sedan sy ihop. Men efter att ha suttit dubbelvikt igår, fick jag så otroligt ont i ryggen, var så trött i ryggen. Det märks att man inte har några magmuskler som fångar upp ens tyngd när man böjer sig framåt!
Nä, peppar mig själv och säger "upp med hakan"!
Hmm, vaknade av att mitt högra bröst gjorde otroligt ont. Kände på det och den var hår och knölig. Upplever att den nu blivit lite mjukare, vad är det som händer, någon som vet? Normalt/farligt?
Grattis till bebisen!!!
![]()
40+3 idag...
Jag har pratat med min bebis i magen... förklarat för honom att det är bara han som har nyckeln till dörren för att kunna ta sig ut och att det är dags att flytta in till mamma och pappa... till svars fick jag bara en liten "buffning" med hans rumpa."Ja om du inte flyttar ut självmant så måste det komma en låssmed", fortfarande inget svar från honom. Så vi har iaf en envis krabat som trivs i magen.
Det konstiga är att man längtar efter denna lilla människa, vi vill veta hur han ser ut etc, och samtidigt när jag har känningar av att magen är stenhård (sammandragningar som inte gör ont) så blir jag supernervös och tänker "va är det dags nu, nej, nej, nej"????
Nä, ut i trädgården, njuta av söndagen, gå in i gästhuset, sitta och sy.... pussa på mannen, klappa på magen, lyssna på en ljudbok....
Killevippen på er!
Jaha 40+4 idag. Ingen bebis gör sig påmind att komma ut. Ska till BM i morgon, ska bli skönt att få träffa min riktiga efter semestern.
Har också stenhård mage.
Det kanske är fullt normalt att en tråd dör ut... Man blir så uppe i sitt barn att fokus ligger på bebisen. Funderade igår på att smyga mig in i septembergruppen för att se vad det finns för diskussioner. ![]()